2011. október 15., szombat

1,000 oldalletöltés! :))

Picit még az álomvilág és a valóság között vagyok, mivel nem rég keltem fel. Nagyon örülök, neki hogy ez a szép nagy szám köszöntött, mikor meglátogattam a kis blogomat. :) Köszönöm szépen mindenkinek, aki nézegeti, olvasgatja a blogom. Főként azoknak köszönöm, akik állandó olvasóim, és azoknak, akik megjegyzéseket írnak. Hihetetlen, de 5 nap alatt(!) sikerült 500-ról 1000-re megdupláznotok az oldalletöltések számát. Nagyon kis szorgosak vagytok. Csak így tovább! :) Ez alatt a pár nap alatt lett 10 új rendszeres olvasóm, és a látogató országok száma 8-ról 10-re növekedett. Köszönöm mindenkinek! :)

Újabb bejegyzéssel viszont már csak este fogok jelentkezni, mivel lassan indul a mandula iskolába. Igen, sajnos a másik iskolám előadásai szombatonként - sőt, néha vasárnaponként (is) - vannak. Szép napot kívánok mindenkinek! :)

4 megjegyzés :

  1. .en csak nemreg talaltam a blogodra, nagyon szimpatikus, csak igy tovabb :)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!!!:) Nekem is nagyon tetszik a blogod:) A sulihoz pedig kitartást!!:))

    VálaszTörlés
  3. én is nem rég (tegnap vagy tegnap előtt) találtam ide, de nagyon tetszik :) így tovább!

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szépen köszönöm mindenkinek a biztatást! Igyekszem mindig úgy cselekedni, hogy az olvasóim örömüket leljék a blogomban. Éppen most értem haza az iskolából, hát fáradt vagyok, elhihetitek. :) Na de nem is fecsérelem tovább a szót, jöjjenek az új cikkek! :) Szép estét!

    VálaszTörlés