2011. október 13., csütörtök

2 in 1 körömlakk teszt: Maybelline New York mini Colo rama Bubblicious és S-he Stylezone Cracking Top Coat töredezett hatású körömlakk


Fárasztó egy napot tudhatok magam mögött, és még koránt sincsen vége ... A nap nagy részét ismét  Pesten töltöttem, immár második alkalommal vettem részt a manikűrös tanfolyamon. Erről majd bővebben beszámolok következő cikkemben! :)

Lazításként és pihenésként bemutatok nektek két körömlakkot, amiket még a Glamour-napok alkalmából tudtam beszerezni kedvezményes áron. Az egyik egy Maybelline, a másik pedig egy S-he Stylezone termék. Még egyik márkának sem teszteltem termékét, tehát ez egy különleges alkalom. Miért is csinálom ezeket a teszteket? Először is, hogy elmondjam a véleményem a termékről, így megkönnyítve a Ti helyzeteteket. Ha éppen dilemmában vagytok, hogy megvegyétek-e a drogériában azt a bizonyos lakkot, amivel már napok óta szemeztek, de nem tudjátok, hogy hűséges társatok lesz-e az elkövetkezőkben vagy cserbenhagy az első találkozótok alkalmával, akkor pontosan ezen cikkek böngészésével tudtok elkerülni egy szerencsétlen körömlakk vételt. Másodsorban pedig, hogy lássátok milyen márkákkal dolgozom, amikor körömfestést készítek.

Először jöjjön akkor a Maybelline New York Bubblicious nevet viselő körömlakkja. Ha jól emlékszem, 500 Ft körül volt az ára. Nem titok: imádom az élénk, vidám színeket, legyen az hideg vagy meleg. Ez a lakk is pont ezen okból lakik már nálam.
  • Az állaga: Szerencsére nem volt még dolgom beszáradt / ősrégi / víz állagú lakkal - gyorsan le is kopogom! Csak egyszer vegyek egy ilyen lakkot, akkor kő kövön nem marad! A Bubblicious  állaga megfelelő, jól kenhető.
  • A színéről: Egy kellemes, matt, erős korallszín, amit ez a lakk kínál. Imádom! :) Volt ilyen színű felsőm, hát azt kell hogy mondjam, az egyik kedvencem volt. Sajnos kinőttem ... hát igen, szalad az idő!
  • A lakk száradási ideje: 15.44-kor kentem fel, most várok ... 3 perc elteltével még látszódik az ujjlenyomat a lakkban ... 8 perc elteltével már a körömmel való ütögetés nyoma sem látszódik, tehát teljesen megszáradt.
  • A tubus: Semmi extra nincs a tubuson, ettől függetlenül esztétikus. Tetszik.
Az első réteg lakk felvitele és száradása után. Meglepő!
Engem meglepett, hogy már egy réteg felvitele tökéletes fedést biztosít a körömvégeknek. Nem látszódnak ki alóla a fehér végek, tehát nem szükséges egy második réteg felvitele. Nekem eléggé fehérnek mondható körömvégeim vannak, ráadásul direkt körömfehérítő alapozó lakkot és körömlakk lemosót használok. Élőben ráadásul szebben is néz ki, mint a képen. Sajnálom, hogy nem nagyon tudja visszaadni. :(

Összegezzünk hát:  + + + + +     5 / 5    Best Buy termék!
  • Ár/érték arány: maximális plusz, mivel ha egy rétegben kenjünk fel a lakkot, akkor nagyon sokáig elég. +
  • Színe és állaga is megfelelő, nincs változás a tubusban látható szín és a száradás után kapott szín között. +
  • Tubusa szép, hiba nem volt rajta, kellemes forma. +
  • Már egy réteggel is tökéletes fedést biztosít. +
  • Az ecset átlagos és könnyen kezelhető. +
 
    Mint ahogy azt ígértem, megmutatom nektek ezt a körömlakk különlegességet is, amit pár napja vásároltam. Ugye ezen lakkoknak az a lényege, hogy az alapszínre felvíve a különleges száradási módjának köszönhetően úgy szárad meg, mintha egy nagyon régi festett tárgyat látnánk. Itt az ideje, hogy ez a márka is górcső alá kerüljön. Lássuk csak!
    • Az állaga: Az "egész jó" és a "minimálisan krémes" kategóriák közé tenném. Nem a legjobb ...
    • A színéről: fehér. Tényleg az! :D :)
    • A lakk száradási ideje: gyakorlatilag másodpercek alatt megszárad és kiadja a márvány mintát és nem kenődik el utána. 
    • A tubus: ezt az új, kocka dizájnt, amit a termékek nemrég kaptak, szeretem, tetszik. Ötletes és jól néz ki. 
    • A lakk szerencsére betartja, amit ígér, és egy megjelenik a "szabályos" márvány-minta. 
    Az alapszín, a fehér márvány hatású lakk és egy réteg fedőlakk száradás után. Nem olyan, mint a fürj tojása? :) Én erre asszociáltam.
    Jöjjön az összegzés: + + + - -     5 / 3    Ne sajnáljuk a pénzt egy drágább darabra!
    • Állaga miatt kap tőlem egy mínuszt. -
    • Az alaplakkomat felszedte az ecset! Nem száradt volna meg teljesen? Nem tudom ... Szerintem nem ez volt a probléma, úgy hogy ez egy újabb mínusz pont. -
    • Ár/érték arány így nincs rendben. -
    • Attól függetlenül, hogy lett néhány rész, ahol enyhén rózsaszínessé vált, a márvány-minta vagy töredezett hatás megjelenik a körmökön, tehát működik a lakk. + 
    • A tubus / dizánj / kinézete miatt kap tőlem még egy plusz pontot. +
    Összegzésképpen azt mondanám csak talán, hogy ha találunk egy kicsit drágább márvány hatású lakkot, akkor inkább azzal próbálkozzunk. Ha nem zavar minket, hogy van rá esély, hogy az ecset belenyúl az alaplakkba, akkor ez is megfelelő. Mivel ez a S-he Stylezone teszt nem lett a legfényesebb, ezért a másik S-he Stylezone lakkomat is le fogom tesztelni. ( Tudjátok, azt a Shrek-zöld színűt! :) )
    És zárásképpen a kérdéseim:
    • Használtok-e S-he Stylezone lakkokat, és ha igen, milyen tapasztalataitok van a márkával kapcsolatban?
     További szép délutánt!

    1 megjegyzés :

    1. ma ismét kipróbáltam egy körmömön, én saját hibámból jött fel az alaplakk, nem voltam elég türelmes .. :/

      VálaszTörlés