2011. október 14., péntek

Lakkozzunk Halloweenhoz!

Annyi beauty blogon és még megannyi helyen a világhálón láttam már a közelgő Halloween ünneppel kapcsolatos cikkeket - sminketet, outfiteket, stb. - hogy úgy gondoltam, ha már öt körmöm van - szerencsére - egy kezemen, ötféle ünnepi körmöt mutatok meg nektek, hogy teljes legyen az összhatás. :) De előtte merüljünk egy kicsit el ebben a bizonyos ünnepben ...

A Halloween ősi kelta hagyományokból kialakult ünnep, amelyet elsősorban az angolszász országokban tartanak meg, bár mára már az egész világon elterjedt. A boszorkányok, kísértetek és egyéb szellemek ünnepe, melyben összemosódott a római Pomona-nap, a kelta samhain ünnep és a keresztény halottak napja, és amelyet október 31-én tartanak. A töklámpás lett az idők folyamán a Halloween legfontosabb jelképe.

Nem szerettem volna ötször lemosni a körmöm a körömlakklemosóval, így egyszerre megcsináltam a dizájnokat. :) Vannak olyan iskolák, munkahelyek Magyarországon, ahol Halloweenkor valamilyen kis összejövetelt, bulit csinálnak. Ezekkel a remek díszítésekkel ezeken a helyeken is lehet "virítani".  :) A hüvelykujjtól indulva egy "durvább" véres-csöpögős díszítés a bevállalósabbaknak, majd egy mosolygó tök képe, egy gumicukorka, egy fekete macska valamint egy kis Frankeinstein. :)


 

Általános iskolás korunkban még nálunk is volt buli, de ma már nem nagyon foglalkoztat engem. :) Hát kinőttük azt a kort is, na. Ti megünneplitek ezt az eseményt? Beöltöztök? Cukrot osztogattok? :)

4 megjegyzés :