2011. október 12., szerda

Alkalmi franciafestés kővel

Hétfőn teszteltem a H & M egyik tejeskávészínű lakkját, amit azóta nem mostam le a körmeimről. Arra gondoltam, hogy ma már ennyire jól bírja ( semmi kopás, repedezés vagy hiba nincs a lakkban),  akkor ebből csinálnék egy inkább alkalmi, komolyabb jellegű körömfestést, amit könnyű elkészíteni és mutatós és nem is túl sok. Mutatom a végeredményt. :)

A barna alapra egy fehér szélt húztam és fixálásnak egy átlátszó fedőlakkot használtam.


A francia fehér vég kialakításához most segítségül hívtam a francia szetthez kapott segítő matricákat, amikkel könnyedén készíthető egyenes francia vég. A problémám csak annyi volt ezzel a matricával, hogy egyet még a lakk száradása előtt húztam le, ott kicsit jött vele fel a festék, mint a gumi. Viszont ha hagytam megszáradni, akkor meg a ragasztó anyaga maradt a körmömön. Ezért nem szoktam használni ilyen matricákat, inkább saját kezűleg intézem.

A legnagyobb hangsúlyt most nem a hüvelykujjam, hanem a gyűrűsujjam kapta. Sajnos ezen a képen nem nagyon látszik, de jobban nem tudtam lefotózni. :( Ő nem kapott fehér francia véget. Díszítéséhez körömnyomdázót használtam, így felvittem egy félkor alapon elterülő mintát ( "C-alakú"). A közepébe egy műanyag virág került, majd egy fehér díszítő lakk segítségével lezártam a félkört és ez lett az eredménye. :) Nekem nagyon tetszik, nagyon kis diszkrét, kellemes díszítés. 

További szép napot!

2 megjegyzés :