2011. október 8., szombat

Érdekesség: Hogyan kapnak nevet az Essie körömlakkok?

Amikor belépünk egy drogériába és az állványok felé vezet az utunk, már tudjuk, hogy mit is keresünk: egy gyönyörű, új színű körömlakkot. Hosszas dilemma után kiválasztjuk a számunkra tökéletes színt, márkát, és megyünk a kasszához. Nem tudom ti hogy vagytok ezzel, de én már csak otthon szoktam megnézni a kis újdonság alját, ahol az árnyalat száma és neve általában szerepel. Nagyon tetszik, hogy mindig egy, a körömlakkhoz illő nevet adnak neki, de ez fel is vet egy kérdést: Honnan jönnek ezek a nevek? És ki adhatja nekik? Az Essie márka alapítóját, Essie Weingartent kérdezte erről a Fashionista.com egy villáminterjú során.


  • Ki nevezi el a körömlakkokat?
Napjainkig minden egyes körömlakkot én neveztem el, de ki tudja, mit tartogat a jövő. Egyelőre én választok, méghozzá az alapján, ami inspirál, és ami megmozgat bennem valamit. Persze vannak kreatív emberek a környezetemben, akik gyakran adnak ötleteket, néha igen jókat, azonban a végén mindig én döntök. A névnek mulatságosnak és furfangosnak kell lennie. Kell, hogy a névnek is legyen egyénisége, és az is fontos, hogy jól magába foglalja azt, amire a nőknek szüksége van.
  • Mit vesz figyelembe mikor elnevez egy terméket?
A pillanat az, amire figyelek vagy valami olyasmi, ami inspirál, mint például egy nyári vakáció. Néha viszont csak mókás szójátékokról van szó, vagy egy vicces történetről. A lényeg, hogy a név maradandó legyen.
  • A körömlakkok elnevezésének is van trendje?
Nem, semmi ilyesmiről nincs szó. Harminc éve, mikor elkezdtünk körömlakkokkal foglalkozni, még számok alapján nevezték el azokat, ami rendkívül személytelen és unalmas volt. Az Essie volt az első, ahol a lakkok önálló nevet kaptak, és ez a nőknek is tetszett.
  • Az Ön kedvenc neve?
A válasz mindig ugyanaz: sosem tudnék csupán egyet választani. Imádom mindet, ők az én gyermekeim.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése