2011. október 10., hétfő

Glamour-napi szerzemények II.: A körömlakkok :)

Hát akkor lássuk őket szépen sorban! :) Bocsánat, hogy kissé ferde a kép, de a kettő közül ez lett az élesebb.

  1. S-he Stylezone Cracking Top Coat töredező hatású körömlakk - mindig is szerettem volna egyet, hát eljött az ideje, hogy beszereznem életem első 'cracking' lakkját. Nagyon kíváncsi vagyok, hogy sikerül-e egy jó kis körömdíszítést csinálnom belőle, a későbbi terméktesztjeimből kiderül.
  2. Lovely Color Mania körömlakk - megmondom őszintén, a színébe szerettem bele! :) Ilyen színű vagy akár ehhez hasonló lakkom még nem volt, így egyből őt vettem le az állványról. Számomra kicsit misztikus, érdekes zöld, barátomnak pedig egy idegen lényektől nyüzsgő világ jutott róla először az eszébe. :D A szín nem minden: a termékteszten neki is át kell majd esnie! 
  3. Eveline Cosmetics French Manicure francia manikűr készlet -  a kis készlet tartalmaz egy enyhén csillámos, halvány rózsaszín lakkot, egy fehér körömlakkot, egy fedőlakkot, valamint a manikűr elkészítését segítő körömmatricákat. beszerezhető a Douglas üzletekben. Bár bevallom, a csomagolás nem nagyon nyerte el a tetszésem, arra gondoltam, hogy mivel elég kis méretűek, ezért praktikusak, emellett sosem árt még egy fedőlakk a háznál. :) Őket is alávetem majd egy tesztnek.
  4. Maybeline New York mini Colo rama Bubblicious ( 6 ) körömlakk - itt is a szín szerelmese lettem, bár hasonló lakkocskáim már vannak. Nem nagy árat kellett kifizetnek érte, tehát ő is a táskámban landolt. A teszt során róla is minden ki fog derülni. :)
  5. H & M Nail Polish körömlakk - meglepően kicsike! Mint azt már egy régi cikkemben is írtam, soha nem figyeltem a H & M körömlakk kínálatát, de a boltba betérve egyből megtaláltam őket, tehát nem is voltak eldugva. Ami pozitív csalódás, hogy viszonylag sok féle színű és több méretű lakkot árulnak, nekem mégis ez a kellemes tejeskávé szín tetszett meg. Ennek a lakknak leszek leginkább kíváncsi a tesztelésére.
Nos, melyik a favorit? :) Melyikre vagytok a leginkább kíváncsiak? Ti vásároltatok körömlakkokat a hétvégén? Írjátok meg, hogy nektek mi az ősz slágere, melyik az a szín, amit előszeretettel visztek fel körmeitekre ebben a szeles, hűvös, esős évszakban. További szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése