2011. október 20., csütörtök

Love or Hate: körömpiercing

Az Essence körömfúrója
Régebben nagy őrület volt, ma már nem sok helyen találkozom vele. Az Essence márka is dobott piacra olyan kis körömfúrót, aminek segítségével egy lyukat készíthették a körmödre, majd beleakaszthattad a kis ékszert. Számomra nagyon bizarr! És ha beakad, valószínű, hogy a köröm azon része odalesz. És ez még a jobbik eset, mert ha mélyen beszakad, az már nagyon kellemetlen tud lenni! Persze lehet szép is, a maga módján, de én maximum versenyeken tudom elképzelni. Nektek volt régen ilyen? Nem zavart? Esetleg szeretnél most? Vagy nem is ismerted? Annyi kérdés és oly kevés a válasz! :D




4 megjegyzés :

  1. .pont a napokban gondolkodtam ezen, hogy megint szeretnek egy karikat. lehet ilyen koromfurot kapni meg?

    VálaszTörlés
  2. hát,nem bejövős számomra,mert nem túl praktikus a hétköznapokban.. :/

    VálaszTörlés
  3. @Bar: én ma voltam a Jászai Mari-téri Rossmann-ban, és ott nem találkoztam ezzel a termékkel. Szerintem ha kapható is, akkor már csak néhány helyen. Esetleg a többiek tudnak segíteni. :)

    VálaszTörlés
  4. egyik barátnőm gimiben egyszer csinált vmi hasonlót, de ő egy sima tűvel fúrta át a körmét.
    am én enm szeretnék, félnék, hogy tönkremegy, és nem is megy annyira a stílusomhoz.
    max valami icipicit tudnék elképzelni, ami a 3. képen van, az már számomra túlzás

    VálaszTörlés