2011. október 20., csütörtök

Milyen napotok volt? :)

Nekem volt minden: tanfolyam, modulzáró vizsga, mini-shopping, futás a vonathoz. Na de kezdjük az elején! :)

Negyedik alkalommal mentem a manikűrös képzésemre, de most ez más volt mint a többi alkalom. Karikás szemekkel olvasgattam még a vonaton is a tankönyv Vállalkozási alapismeretek fejezetét. Persze előző este fél 1-ig azt bújtam, így 6-ig nem nagyon tudtam kialudni magam. Talán ezért maradt itthon az a fránya reggeli is ... Szóval a kis kócos fruska kialvatlan szemekkel vágott neki a budapesti közlekedésnek. Szerencsére már megjegyeztem az utat, de azért azt nem mondanám, hogy még csukott szemmel is odatalálok. A tanárnővel 2 órán keresztül a felmerült kérdésekről és az egyetlen le nem adott tételről beszélgettünk, majd jött a modulzáró vizsga. Így a vizsga után már azt mondom, hogy nem kellett volna ennyire ráfeszülnöm, nem mintha görcsben lett volna a gyomrom napokig.

Próbáltátok már az Essence Protecting Base Coat-ját?
Mivel hamarabb is végeztünk, ezért úgy éreztem megérdemlek egy kis shoppingolást a közeli Rossmann-ban. Amikor megláttam, hogy mekkora sor kígyózik a kasszánál, először arra gondoltam, hogy mi a csudáért nem nyitnak ki még egy kasszát, másodjára pedig, hogy ha el akarom érni a vonatom, akkor nem szabad sokáig vacakolnom. Persze ezt minden lány tudja, hogy drogériában keveset "vacakolni" lehetetlen. :) Hol ezt vettem le a kosaramba, hol azt raktam vissza ... :D Nem nagyon tudtam dönteni, végül pedig a praktikusság segített nekem a választásban: jelenleg az volt számomra a praktikus, ha nem körömlakkot veszek - ami már van jó sok, hanem legyen akkor egy kézi reszelő és egy alapozó lakk, mivel ezekből a termékekből hiányt szenvedett idáig a gyűjteményem. Fura lehet, hogy eddig nem volt ilyen  kézi reszelőm, erre az a magyarázat, hogy eddig elektromos körömreszelőt használtam, de arra gondoltam, hogy nem árt azért, ha van itthon egy ilyen is. Ráadásul nagyon szép, csajos, virágos mintázatú. Egyből tudtam, hogy ő ma hazajön velem. :)

Természetesen szörnyen gazdálkodtam az időmmel és a sok vacillálás meg kasszánál való várakozás miatt - meg picit az öreg bácsi miatt is, aki előttem andalgott - lekéstem a villamost, és a későbbivel kellett mennem. Aztán átszállás a másik villamosra 57-kor, egészkor pedig indul a vonat. Hát megvolt a mai napi futásom is! :)

Mindent összevetve egész jó napom volt. Most pihenés, ebéd, aztán este pedig edzés. Örülök neki, hogy végre itthon vagyok. Nektek hogy alakult a mai napotok? :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése