2011. november 21., hétfő

Csillogó lakkjaim l. rész - Barackok

Nyílt titok, hogy az egyszínű, mindenféle glitter vagy csillámmentes lakkok kedvelői vagyok, ám mégis van jó néhány olyan darab a gyűjteményemben, ami nem mondható unalmasnak. :) Ebben a három részes kis mini-cikksorozatban ezeket a lakkjaimat fogom bemutatni nektek. Figyelem! Vannak olyanok is, amiknek eddig még csak a tubusát láthattátok nálam, ám hogy hogy áll a körmökön, az csak most fog kiderülni. Mindegyik lakkot 2 rétegben fogok felkenni! Az első részben 3 barackos és egy erősebb rózsaszínes lakkot fogok bemutatni nektek, név szerint:
  1. Essence Colour&Go! 04 - Space Queen
  2. Avon Color Trend Colour Me Pretty! - Minimalistic Peach
  3. Eveline Cosmetics french manicure - alap
  4. AVISHA - rózsaszín, csillámos lakk
Mint már említettem, a lakkok 2 rétegben kerültek a körmökre.
Az első lakk nem is áll másból, mint apró kis csillámló szemcsékből.  Fedőképessége egyenlő a nullával, de ez elég is nekünk, hiszen nem ez a szerepe. :) Egy szép színű lakkot tudunk megbolondítani azzal, ha két vagy akár csak egy rétegben áthúzzuk rajta a Space Queen-t. Nagyon szeretem ezt a lakkot, de többen is szóltak már, hogy nem egy hosszú életű darab. Remélem azért még egy jó darabig használhatom majd. Ára: 349 Ft

A kettes számmal jelzett lakk már jobb fedőképességű, de még 2 réteg után sem mondanám, hogy eléggé fed. 3-4 réteg kellene neki. Aranyos csillogású, kis ünnepi, alkalmi lakkocska. Az árára már nem emlékszem, mivel régi már szegény, ráadásul nem is én választottam. Ilyen Avon-os lakkom nincs több, csak egy körömágybőr ápoló olaj, ami remekül tesz szolgálatot nekem. :) Én ezt a lakkot annyira nem szoktam használni, mert nekem ez a gyöngyházfényes színvilág nem az esetem.

Hármaskát még sosem használtam, hát itt volt az ideje! Egy kis készletben vettem a Douglas-ban 1000 Ft-ért. Megérte, az már nem vitás, hiszen az átlátszó és fehér lakkokat szinte már teljesen elhasználtam, de vele még nem tudtam mit kezdeni. Most már ahogy jönnek az ünnepek, készíteni fogok néhány olyan körömdíszítést, amelyekhez őket fogom felhasználni. Ára: kb. 330 Ft.

A négyes egy nagyon nagyon régi lakk, mamámtól hoztam el, ennek ellenére hihetetlenül híg és nagyon jól kenhető, ráadásul a 4 lakk közül ez volt az egyetlen, ami már egy réteg után is nagyon jól fedett, a második réteg pedig csak élénkített a színén, szóval le a kalappal - még mindig - a régi lakkjaim előtt. :) Nincsen nagy neve, valamilyen AVISHA lehet a márkája, én nem ismerek ilyet és az interneten sem találtam róla több információt.

A következő részben a barnás árnyalatok kedvelőinek fogok örömet okozni. :) Nektek vannak barackos lakkjaitok? A mattakra, egyszínűekre vagy a csilli-villikre szavaztok?

    Nincsenek megjegyzések :

    Megjegyzés küldése