2011. november 21., hétfő

Csillogó lakkjaim ll. rész - Barnák / aranyak

Ők már bizony öten vannak. Némelyik inkább arany színűnek vagy aranyos csillogásúnak mondható, de csak így tudtam csoportosítani őket. :) Ismét a világosabbtól a sötétebb felé megyünk. Most is él az a szabály, hogy a lakkok két rétegben kerülnek fel a körmökre és teljes száradás után készülnek a fényképek. Nézzük őket név szerint:


  1. Essence Colour & Go! 67 - Make It Golden
  2. Kallos Cosmetics - 207
  3. Essence Colour & Go! 32 - Gold Rush
  4. Bichun - No. 6888
  5. Essence Mettalics 01 - Iron Goddness

Az első lakk egy átlátszó lakk, ám vannak benne nagyobb aranylapocskák és nagyon apró kis arany glitterek, ez adja a lakk aranyos alapszínét. Nagyon tartós lakk, sokáig megmarad a körmökön lepattogzás nélkül, ám leszedni is épp ekkor mutatvány. Ára: 349 Ft.

A második lakkot egy 100 Ft-os boltban vettem 300 Ft-ért. Egy nem valami nagy minőségű lakkról van szó, de több rétegben felkenve már egész szép a színe. Ezt nem csak ennél, hanem a többi Kallos Cosmetics lakknál is tapasztaltam, például a nemrég vett fehér színűnél is.

A harmadik lakk szintén egy Essence darab, amit anyukám választott. Nem sok véleményt tudok róla mondani, még új, nem használtam, nagyon nem is fogom, de legalább van ilyen is. Hátha kelleni fog! :) Ő is 349 Ft volt.

Negyedikként egy két rétegben felkent, kínai Bichun lakkot láthattok. Meglepően jól fed, kb 250 Ft lehetett az ára. Őt is a "vegyünk meg hogy hadd legyen" kategóriába sorolnám. Az ilyen színeket már végképp nem használom a saját körmeimre. Annak, aki ezeket szereti, csak ajánlani tudom, mivel nagyon jól fed és szépen csillog.

Az ötödik ujjam már nem fért bele az első képbe, így külön részt kapott. Ez is szintén egy Essence lakk, a Metallics mágneses körömlakk kollekcióból. Azóta sem próbáltam ki a mágneslapocskájával, mióta bemutattam nektek kb. 1 - 1,5 hónapja. Már egy rétegben biztos a fedés, én azért ráhúztam még egyet, hogy ne legyen kevesebb, mint a többi lakk és hogy lássam, mi történik, ha "túladagolom". :)

Nektek milyen csillámos lakkjaitok vannak és milyen eseménykor / alkalomnál tudjátok hasznosítani?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése