2011. november 18., péntek

Essence haul: mattító púder és két körömlakk :)

Legújabb szerzeményeim! :)
A nappaliba új kanapé és szekrény kell, ez már biztos. Ezért mentünk ma az ikea-ba, majd az Auchan-ba. De ha már az Auchan-ban voltunk, akkor ki nem hagyhattam, hogy körülnézzek a szépségápolás osztályon ... :)

Sokféle állvány volt, ám mi anyuval az Essence állványa felé vettük az irányt. Most csak olyan dolgokat vásároltunk, amikre "feltétlenül szükségünk volt". :) De hát ha egyszer így igaz! Az első zsákmány az Essence Mattifying Compact Powder nevet viseli, ami 4 árnyalatban kapható. Sajnos az én bőröm eléggé világoska, így a 2 barnább verzió ki is esett a "versenyből". :( A 2-es Perfect Beige árnyalat mellett döntöttem. A képen picit sötétnek látszódhat, de higgyétek el: a két kezem összetenném, ha ilyen szép barna bőröm lehetne! :) A mattító kőpúder 899 Ft volt.

A két lakkocska viszont több szót érdemel, már csak azért is, mert nagyon szeretem az Essence Colour & Go! kollekció lakkjait. Mi sem bizonyítja jobban, hogy ebből sikerült már ötöt összegyűjtenem! :) A felső képen bal oldalt látható lakkot anyukám választotta a " na majd ha az én kezemen gyakorlod a manikűrkészítést, akkor a végén ezzel lakkozd ki a körmeim" címszóval. Természetesen nem ellenkeztem. :) Ő a 32-es, Rush Gold nevezetű lakkocska, egy kellemes, aranyló színnel. A másik lakk pedig ugyan olyan, mint amit a blogom első nyereményjátékán kisorsoltam. :) Azért is vettem meg, mert tudtam, hogy jó minőségű termék, emellett az Eveline Cosmetics fedőlakkom kezd meghalni, tehát már beszereztem az utánpótlását. Ő a 01-es, Absolute Pure. Ajánlott fogyasztói áruk: 349 Ft / darab.

Essence Colour & Go! lakkgyűjteményem

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése