2011. november 18., péntek

A legújabb Lovely díszítőlakkom! :)

Még csütörtök délután vettem ezt a Lovely díszítőlakkot, csak mostanáig nem tudtam eljutni odáig, hogy cikket tudjak írni róla. A lényeg, hogy még tart a Rossman Lovely termékeire vonatkozó akció, így ez a lakkocska is 105Ft-ért jött haza velem. Sajnos már olyan lakkot nem láttam a polcon, ami nekem még nincsen meg, bár azt sem tudom, hogy hány darabból állnak a Lovely díszítőlakkok. Utána járok ... Amint látom, még van bőven ilyen lakk, szóval lesz mit beszereznem! :)

Erről a lakkról is elmondható, hogy díszítőlakknak tökéletes, ráadásul egy képzeletbeli karácsonyi kiadású körömlakk kollekció darabjaként is megállná a helyét. Mindig egy gyönyörűen feldíszített, sok sok csillogó girlandos karácsonyfa jut róluk az eszembe. :) Ezzel a lakkal vált öt részessé a kollekcióm. :) Gyertek csak kis díszítőlakkok, gyertek csak! Ti szívesen használtok hasonló lakkokat. Nekem a fekete a kedvencem, elég sokat használom. És ti?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése