2011. november 8., kedd

Haul + Teszt: Miss Sporty Et Voilá! French Manicure ( 1 )

Miss Sporty Et Voilá! ( 1 )
Mivel az előző teszt során a Catrice Bye, Bye Birdy! lakkja alá nem tudtam alapozó lakkot felkenni, ezért enyhén sárgás színű lett a körmöm, ám semmi gond, hisz itt az új szerzeményem, a Miss Sporty Et Voilá! French Manicure 1-es színkódú lakkja, ami a kupakon található ígéret szerint fehérítő formulával rendelkezik. Hát lássuk, mit tud! Hogy mennyire hatékony, azt mondjátok meg Ti! :)

Tubusáról, külsejéről sok szót nem szeretnék ejteni. Számomra szimpatikus és ezért  ( is ) határoztam el, hogy összegyűjtöm ezt a kollekciót, ez a harmadik darabom belőle! :) Szeretem az állaga, a széles ecsete, a színe és az ára miatt is.

Egy rétegben felkenve száradás után ilyen eredményt kapunk. A mutató és középső ujjaimat festettem be, a többit azért nem, hogy lehessen mihez viszonyítani majd később, ha felkerült a második réteg is. A különbség, ami látok: csillogóbb, fehérebb körömlemez, de hogy a szabad szélem fehérebbnek tűnik-e, hát ... szerintem azon a részen nem nagyon tud segíteni. Az viszony biztos, hogy lakkal szebb, mint nélküle. :) Két rétegben nekem már nagyon világosnak tűnik, de hát mondjátok meg Ti! :) Sajnos a képek nem a legjobbak, sikerülhettek volna jobban is, de megpróbáltam a lehető legjobban visszaadni azt, amit én látok. A változás nem "drámai", de szabad szemmel is jól látható - inkább élőben mint fényképen.

Az első réteg száradása után

A második réteg száradása után.

2 megjegyzés :

  1. Szerintem látható! :) Tényleg fehérít.
    Én is összegyűjtöm szerintem ezeket a lakkokat, tegnap vettem belőle 2-t. :) A 3-as és a 4-es árnyalatot.
    Mondjuk lassan már nem tudom hova tenni a lakkjaim...de úgy imádok pingálni! :D Ha jól számoltam 67 lakknál tartok. :P
    Ha van kedved, nézz be a blogomra, van bejegyzésem a lakk-gyűjteményemről, igaz az augusztusi poszt, és akkor még csak 43 volt. :))

    http://vick-secret.blogspot.com/2011/08/koromlakk-gyujtemeny.html

    Ui: Bocsi a hosszú komment miatt, meg, hogy linkeltem, nem amiatt, hogy reklámozzam magam, istibizi, csak azért, mert te is köröm-mániás vagy, és gondoltam érdekel. :) Na most, már befejezem a litániát. :D

    VálaszTörlés
  2. @ Vick: Örülök, hogy te is szereted ezeket a lakkokat! :) És valami normális tároló nekem sem ártana már, egy Revlon táskában csücsülnek szegények ... :D
    Köszönöm a linket, megyek meglesem a gyűjteményed! :)

    VálaszTörlés