2011. november 8., kedd

Kézápoló és műkörömépítő képzésem kilencedik napja - újabb sikeres vizsga

Nem tudom, hogy mikor fogom már megtanulni, hogy időben le kell feküdnöm,ha másnak iskolába kell mennem. Ráadásul az a fránya triplacukros McCappuccino sem akart segíteni a felébredésben! Jelentem: még félkómás állapotban is sikerült jól teljesítenem a modulzáró vizsgámon anatómia, ortopédia és bőrgyógyászat tárgyakból. Jó hamar el tudtam szabadulni, így volt időm beülni a Camponába és ezt a posztot megírni nektek, mint egy gyors helyzetjelentést. :) 

Ha valamit ki kellene még emelnem a mai napon, az talán az az óriáslúd lenne, az a Széll Kálmán téren ( régen Moszvka tér) vigyorgott a járókelőkre. Amikor reggel a képzésre igyekeztem, eszembe sem jutott, hogy lefotózzam, amit délután pótolni akartam, de egyes emberek képesek az ilyen kis "időszakos szobrokat" ülő alkalmatosságként kezelni ... szóval néhány zavaró tényező hatására meghiúsult a tervem. Viszont annak nagyon örültem, hogy végre láttam ilyet, eddig csak a televízióban hallottam hírét hasonló "állat inváziónak".

Következő alkalommal, vagyis csütörtökön anyagismeret óra lesz és jövőhéttől pedig elkezdődik a tanfolyam lényege: a gyakorlati oktatás. Nagyon várom már, viszont egy félelmem mégis van a dologgal kapcsolatban, méghozzá a modellhiány. ha van olyan olvasóm, aki végzett már el ilyen tanfolyamot, kíváncsi lennék a módszerére, hogy hogyan tudott szolgálatra kész modelleket toborozni. nekem a legtöbb ismerősöm tanuló, így amikor a tanfolyamon vagyok, ők iskolában, tehát érthető a félelmem. :)

Nem titkolt szándékom volt, hogy ma egy újabb leárazott Catrice Cosmetics lakkot szerezzek be és ez sikerült is! :) A következő cikkemben bemutatom nektek a legújabb szerzeményem. :) Remélem nektek is jó napotok volt!  

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése