2011. november 15., kedd

Kézápoló és műkörömépítő képzésem tizenegyedik napja - ide azokkal az eszközökkel! :)

Hát ma majdnem lekéstem a vonatot! El is aludtam, ráadásul a cuccaimat is reggel szedtem össze, emellett a kocsi ablaka is csupa jégvirág volt. Úgy sikáltam a kaparóval, mint egy félőrült! :D Anyu meg persze csak nevetett rajtam ... :) De ez még mind semmi! Bár a vonat nem késett, így időben értem be, viszont a pénztárcám is itthon felejtettem, ráadásul tudtam nagyon jól, hogy sok cuccot fogok kapni, mégsem vittem magammal egy plusz szatyrot ... hát talán ez tényleg nem az én napomnak indult, de nem hagytam magam! :)

Mikor beértem örültek nekem, ami örömmel töltött el. :) Szeretem a nevem, mert a környezetemben valahogy nagyon kevés hasonló nevű lány él és így mások is hamar megjegyzik. Miután lecuccoltam a padocskámhoz, jött a tanárnő hatalmas dobozokkal, amikben ezek az eszközök voltak összekészítve kis csomagocskákban. Miután megkaptunk, és fizettünk, szépen megvizsgáltuk az összes kapott cuccot. Először a csiszológépet, hogy megvan-e minden tartozék, megkaptuk a garanciajegyet, meghallgattuk hogyan kell fejet cserélni és minden egyéb fontos információt róla. Ezután következett a kép alján látható kézápoló készlet, ami három kis ollóból, reszelőből és kaparóból. A legviccesebb talán az volt, amikor az olló fogását és egy kézzel történő forgatását gyakoroltuk. :D Volt aki beleejtette a combjába, hát vigyázni kell ezekkel az eszközökkel, mert nagyon hegyesek! :)

A kézápoló készletben látható polírozóról is beszéltünk egyet s mást: helyes fogás, mire való a 3 rész rajta, stb. Ma kaptunk egy nagyon kellemes illatú körömlakk lemosót, amit itthon ki is fogok próbálni, hogy mennyire hatékony. Az illata tényleg nagyon de nagyon kellemes! :) Aztán, mi van még itt ... henna por és henna olaj, valamint portalanító és 4 fekete kis tubuska. Ezek: alapozó lakk, fedőlakk, kutikula eltávolító és tapadást könnyítő lakk. Jaj, ki ne felejtsem az áztatótálat! Ez még az egész csomag kis része, a nagyobbikat majd később kapjuk.

Az óra második felében még anyagismeret tételeket vettünk, aztán gyorsan siettem a vonathoz, de nem eléggé. Sajnos lekéstem, viszont szerencsémre fél óra múlva indult egy haza felé, így előbb értem haza, mint gondoltam volna! :) Nos az én napom mostanáig ennyi volt. Most megyek táncolni, aztán még jelentkezem néhány poszttal késő este. Nektek jó napotok volt? :)

2 megjegyzés :

  1. Úgy szeretem olvasni a bejegyzéseidet, olyan élvezetesen írsz, h öröm olvasni!! Nagyon szeretem a blogodat!! :D

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen, drága Kinga! :)) Nagyon örülök, hogy ha tetszik! :) A belső kis hangocskám így beszél bennem és jó kiírni magamból ezeket, persze a barátaimmal meg családdal is beszélek róluk, de a "napló / blog írás" már régóta a szívem csücske! :) Érezd magad jól nálam!

    VálaszTörlés