2011. november 16., szerda

Műkörmös kívánságlistám

Megfogadtam, hogy ezt a cikket megírom és aztán már tényleg megyek aludni! :) Biztos sokan csináltatok már magatokban vagy papírra vetve egy kívánságlistát, amin azok a dolgok vannak felsorolva, aminek a megszerzését tűzted ki célul. Ez nem egy rossz dolog sőt! :) Hogy miért? Mert van egy célod, tudod, hogy miért dolgozol, teszel-veszel, ráadásul a felesleges pénzköltéstől is megkímél valamelyest.

Én a tanfolyam elvégzése után kizárólag Crystal Nails termékekkel szeretnék foglalkozni, persze csak ha módom lesz rá. Ám ha egy jó minőségű, de olcsóbb terméket találok, akkor természetesen azt fogom választani, ám itt inkább a díszítőelemekre kell gondolni. Nagyon sok jó véleményt hallottam a márkáról. Mivel ez még picit távol van, ezért ezt a kívánságlistát igazából álomlistának is hívhatnám. Szerencsém van, hogy az otthonomtól kb. 7 perc sétára van egy nagykereskedés, tehát még messzire sem kell mennem a dolgokért. Egy olyan 10 termékből álló listát állítottam össze, amivel később megkönnyíteném a saját dolgom, ráadásul bővülne a szolgáltatásaim köre, így mindenki jól járna. :) Kezdjük!

  1. Időzítő ( Timer ) : Mivel az UV lámpámon nincs kijelző, ezért amíg még jó állapotnak örvend a lámpám, addig egy időzítővel ezt a gondot meg tudnám oldani.
  2. Crystal Nails GEL-LAC: ez a fajta lakkozás mostanában nagyon felkapott és engem is elért ez az őrület. :) Nagyon tetszik és tudom, hogy sok ember szívesen visel ilyet a körmén. A színek, amiket kinéztem magamnak, azok közül az egyik pedig a GL40-es kódot kapta, a neve "Tejes Rózsaszín", a másik pedig a GL24 "Fehér".
  3. Törtkagyló: szalagavatókra, ballagásokra, de akár csak a hétköznapokra, sok lány kért olyan műkörmöt, ami ilyen kis törtkagylókat tartalmazott és bevallom, nekem is nagyon tetszik. Egy 18 darabos készletet néztem ki magamnak, ami már most nagyon a szívemhez nőtt!
  4. Virágos és gyümölcsös gumidísz: na ez a másik szerelmem! :) A kis féldinnyék, virágok, almák, körték ... nagyon édesek, bár az ilyen díszítőelemeket tartalmazó műkörmöknek igazából nyáron van szezonjuk. 
  5. Díszítő csipke: alkalmakra vagy bulikra annyira jól mutat egy olyan körömdíszítés, amiben csipke van, hogy azt el nem hiszitek. :) Nekem nagyon tetszik! Régen próbálkoztam itthon talált csipkével, de valahogy nem akart ugyanolyan hatást kelteni. :D Mindenesetre, egy próbát megért. :)
  6. Crystal Nails paraffingép: mily meglepő, a paraffinos kézápoláshoz. Sajnos ilyen kezelésben még nem volt részem, de ami késik, nem múlik! :) Ti voltatok már? Szerettétek? Használt?
  7. Porelszívó: egy nagyon kedves porelszívós kéztámasszal szemezek éppen, kacsingat ki rám a katalógusból. Hasznos dolognak tartom, mivel így sem a vendég, sem én nem lélegeznénk be a szolgáltatás közben keletkező szálló porszemcséket. 
  8. Fémtáska: lehetőleg akkora, amiben el is férek! :)
  9. Körömlakk tartó: erről már egy előző cikkemben is beszéltem, hogy nagy szükségem lenne rá, mivel szegény lakkocskák egy Revlon táskában laknak szorosan összebújva. :)
  10. Eszköz fertőtlenítő box: talán itt magyaráznom sem kell. A higiénia fontos és kész! Főleg ennél a szakmánál.
Hát ez lenne az én kis listám. :) Némelyik hamar teljesíthető, némelyikre viszont még Karácsony után is várnom kell, hogy az enyém lehessen, de ez így van rendben. :) Szép álmokat!

5 megjegyzés :

  1. Szia!

    Díszítőket (csipke,törtkagyló,gumirúd) e-bay-en találsz nagyon olcsón, ráadásul nagyon soknál ingyenes szállítással. Szerintem érdemes lenne körülnézned!

    VálaszTörlés
  2. Pont az Ebayt akartam írni, rengeterg mindent taláni, a bolti ár töredékéért, és igazából minden körmös termék Kínából jön... :)
    Én ilyen kis gyurmagyümölcsöket vettem párszáz forintért, de vagy 10 félét.

    VálaszTörlés
  3. Amúgy nagyon irigyellek ám! Nekem is nagy vágyam elvégezni egy ilyen tanfolyamot. :)
    Csak hát nem olcsó mulatság, de nem adom fel. :)
    Ha elkezdek rá járni, néha majd beszélgethetünk róla mailben esetleg? :)

    VálaszTörlés
  4. @ Kingu és makeupcakes: Internetről még sosem rendeltem és bevallom, picikét félek is tőle, hogy azt kapom-e amit rendelek, vagy hogy lesz valami gubanc, de egyszer már tényleg szeretném kipróbálni! :))

    @ Vick : Soha semmit nem szabad feladni, főleg ha nagyon szeretnénk elérni azt a valamit! :) E-mailben pedig állok rendelkezésedre, bármikor írhatsz nekem, ha kérdésed van! :)

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm! :) Nagyon kedves vagy!

    VálaszTörlés