2011. november 10., csütörtök

Legújabb szerzeményem: Essence Colour & Go! 04 - Space Queen

Essence Colour & Go! 04 - Space Queen
Hosszú és fárasztó napon vagyok túl. Igen, ma is a képzésen voltam, de neki majd egy külön cikket szentelek. :) Mivel a tanár elég lassan magyarázott és sokáig csak mondta és mondta a magáét, a vonatomat természetesen lekéstem, így volt időm beugrani a Rossmann-ba, hogy bővítsen a gyűjteményem. :)

Azért választottam őt, mivel sok olyan díszítés kavargott már a fejemben, amihez pont egy ilyen lakkra lett volna szükségem. :) Este be is mutatom nektek az egyiket, csak győzzétek kivárni! :)

A sorozattal ( Essence Colour & Go ) nagyon meg vagyok elégedve, mi sem mutatja jobban: már 3 darab megvan belőle.  Az első nyereményjátékom díja is 2 lakk volt ebből a kollekcióból. Ez a lakk nagyon kis édes, csillogós-áttetszős-rózsaszínes kupakot kapott, ami tökéletesen passzol a benne csücsülő lakkal. :) Az állaga picit krémes, zselé szerű, de ez egyáltalán nem zavaró, sőt! Könnyebb vele dolgozni, ám nagy hibát akkor sem követünk el, ha a körömbőrre is megy egy kis lakk, mivel szinte észrevehetetlen. :)

Space Queen egy rétegben, száradás után.

Maga a lakk színtelen, viszont sok pici csillámló pöttyöcske található benne, amitől az egész tényleg olyan "királynőcskés". :) Kenni szuperül lehet, száradni is viszonylag hamar megszárad a körmökön. Igazából az ő feladata nem a fedés. Tipp: Egy alapszínnel fessük ki a körmünket, majd "bolondítsuk meg" 1-2 réteg Space Queen lakkal! Megpróbáltam úgy fényképezni, hogy lássátok ahogyan csillog, remélem sikerült. Én csak egy rétegben kentem most fel, majd az esti díszítésnél többször fogom, ám most inkább spórolok vele. :)

Mindenkinek szívből ajánlom, nekem már most a szívembe lopta magát! :) További szép délutánt!

6 megjegyzés :

  1. Szia! Nekem is meg van ez a lakk és nagyon szerettem én is, viszont most kb. fél éve van meg, és teljesen besűrűsödött... majdhogynem használhatatlan lett :/ de attól független én is imádom/imádtam...

    VálaszTörlés
  2. @ gumicukor: szomorúan olvastam amit írtál. :( neked is picit gél állagú volt, mikor megvetted? lehet ez volt a hiba. :/ hát, kíváncsi vagyok meddig bírja! Köszönöm, hogy ezt leírtad nekem! :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem is megvan és ugyanaz történt vele, mint amit gumicukor írt. Pedig olyan szép. :(

    VálaszTörlés
  4. igen, az volt egy kicsit... de mostanra meg már... :/ szóval tessék minél többet használni, hogy idő előtt elfogyjon :D

    VálaszTörlés