2011. november 10., csütörtök

Mamámnál jártam ... :)

... és ismét előkerült a hatalmas "piperetáska". Azért van idézőjelben, mert igazából egy hatalmas strandolós táska, szinte már bőrönd, tele mindenféle kenceficével! :) Most is kedvemre nézegethettem a tartalmát és kiválasztottam, hogy mit hoz majd a kedves Télapó. :) Persze üres kézzel nem jöhettem haza ... :) Kentem a kezemre mindent, amit értem! :D Alapozókat, pirosítókat, minden félét. Nagyon szeretem ezeket az alkalmakat, mert ilyenkor tudok beszélgetni mamámmal, aki mindig örömmel meséli, hogy mi történt arrafelé. Sok dolgot elraktunk majd Mikulásra meg Karácsonyra, ráadásul a karácsonyi Oriflame katalógusban is választhattam 3 terméket, szóval majd azokat is megmutatom nektek, amint birtokolni fogom őket. :)

Ez alkalommal a képen látható 3 termék jött velem haza:
  • egy Balea mélytisztító lehúzható maszk 2x8 ml
  • egy The Color Workshop vörös színű körömlakk
  • egy karácsonyi kiadású The Body Shop áfonyás ajakbalzsam, amit mamám még Angliából kapott
Kezdjük talán a maszkkal. Könyörgöm csak azt ne kérjétek tőlem, hogy maszkkal a fejemen készítsek fényképet, vagy akkor, amikor éppen húzom lefelé, majd talán eljön az az idő is! :) Szóval ez a maszk borostyánkő kivonatot és hamameliszt tartalmaz. Az ilyen típusú maszkok - miután megszáradtak - egy óvatos mozdulattal eltávolíthatóak a bőrről, így leszedi az elhalt hámréteget, a felesleges faggyút és a szennyeződéseket. Én személy szerint ezeket a lehúzós maszkokat sokkal jobban szeretem, mint azokat, amiket le kell mosni. Ráadásul az is nagyon vicces, amilyen fejet vág apu, amikor a szeme láttára "húzom le a bőrömet". :D :) Egy 10-15 perc elég a maszknak, hogy hasson, azután szépen, belülről kifelé haladva, el kell távolítani az arcbőrről. A készítmény két féle gyulladáscsökkentőt és egy hidratáló összetevőt is tartalmaz. Miután kipróbáltam, természetesen leírom az eredményt. :)

A következő legyen a The Color Workshop közép vörös színű körömlakkja, amiről kinézet alapján nem is gondoltam, hogy ennyire jó! Miért mondom ezt? A kép magáért beszél: nincs semmi photoshop vagy ámítás abban, amit mondok. Már egyetlen réteg lakk is tökéletes fedést biztosít. Aki nem hiszi, járjon utána! :)A lakk egyébként egy fém sminkes táskából jött, ahol még számos ecset, 3 pirosító, 4 szemhéjfesték, 4 rúzs és másik 3 lakk van most is, de nekem csak rá volt szükségem.

Végül pedig, de nem utolsó sorban jöjjön a mai kedvenc, a The Body Shop Merry Cranberry Lip Balm-ja. Szerettem volna az Yves Rocher-ben valami karácsonyi hangulatú sminkterméket beszerezni, ám sajnos nem találkoztam a ünnepi kiadású körömlakkokkal, de ez a finom, áfonya illatú ajakbalzsam - úgy érzem - kárpótol. :) Finom az illata, könnyű kivenni a terméket a tubusból, ám a fedél levételével még szórakoznom kell egy picit, hogy gond nélkül sikerüljön. Mivel ez a termék még nem volt fent a Krémmánia.hu sminktermékelemző honlapon, ezért úgy éreztem, ezt a problémát is megoldom, így kiderült, hogy mit is tartalmaz a kicsike: két féle antioxidáns, vitamin és hidratáló van a termékben. Örömmel hallom! :) Sajnos eléggé világos bőrrel áldott meg az ég, így nem nagyon látszik a kezemen, de próbáltam a legmegfelelőbb szögből készíteni a fotót.

Hát ennyi lett volna a mai termékbemutatóm. :) Ti ismeritek / használjátok a The Body Shop vagy a The Color Workshop márkák termékeit? Mi a véleményetek a dm saját márkájáról, a Balea-ról?

1 megjegyzés :

  1. Én szeretem a Balea tusfürdőit, most készülök kipróbálni egy radírozósat is. Használom a Balea Young arctisztító kendőt is, és egy 3in1 arclemosót is. Most vettem egy maszkot is, de még nem próbáltam ki. Régebben volt testápolóm is, amit eleinte szerettem, de egy idő után azt hiszem inkább meguntam :D

    VálaszTörlés