2011. november 10., csütörtök

Kézápoló és műkörömépítő képzésem tizedik napja - Anyagismeret

Egy újabb alkalom kipipálva! :) Ráadásul jövőhét kedden már megkapom a kézápoló szolgáltatásokhoz szükséges eszközeimet, valamint a gyakorlati oktatás is kezdetét veszi, amit már nagyon, de nagyon várok! :) Viszont a tanfolyam elérkezett ahhoz a ponthoz, amit más fórumokon eléggé negatív véleményekkel illettek. Ezzel a cikkel szeretném felvilágosítani a kételkedőket.

Az egyik hozzászólást író lány abban a bizonyos fórumban arról számolt be, hogy amikor a képzése a gyakorlati oktatáshoz ért, bejelentették, hogy még sok eszközre lenne szükség, amit az alapcsomag nem tartalmazott, de azt a sok pénzt elkérték tőlük és teljesen fel volt háborodva. Szerintem ez a lány valamit félreértett. Ma volt a képzésben az a nap, amikor megmondták, hogy az eszközökön túl mit kell vinnie a tanulóknak, ilyen például: egy fehér terítő, fehér minitörölköző, fehér ruházat, asztali lámpa, kéztámasz, és mivel a képzés időtartama alatt annyi fertőtlenítőt kapunk,a mennyire csak szükségünk lesz, szórófejes flakont is be kell szerezni. Már nem azért, de ezek a tárgyak szerintem mindenki otthonában megtalálhatóak. Esetleg ha valami nem áll rendelkezésre, azt nem a képzés kedvéért vesszük meg, hanem hogy utána otthon vagy a munkahelyen problémamentesen tudjuk dolgozni, legyenek megfelelő eszközeink. Ha a képzés során mindenki kapna kéztámaszt, akkor persze jobb lenne: kevesebbet kell cipekedni és ott akkor nem kerül pénzbe. De könyörgöm, ha később dolgozni szeretne az ember, ezekre feltétlenül szüksége lesz. Inkább megveszem most, hogy meg tudjam szokni a gyakorlat és a vizsga alatt, minthogy a képzés után veszek egy tök másmilyen terméket, ami lehet később a szokatlansága miatt akár zavar a munkámban.

Szerencsére mi a csoportban vagyunk kb. 10-en, tehát a gyakorlatnál sokkal több ideje jut majd a tanárnak egy főre, ami szerintem szuper. :) Csütörtökön, vagyis egy hét múlva már vinnem is kell modellt, amit még mindih nem tudom, hogy hogy fogok megoldani. :-/ Reméljük a legjobbakat! :) A mai képzésről ennyit szerettem volna elmondani nektek, legközelebb kedden jelentkezem hasonló poszttal. :)

2 megjegyzés :

  1. Uhh... "bírom" ezt a negatív hozzáállást embereknél. Mármint mit várt, hogy a tandíjba minden benne lesz pl ami egy szalonhoz is szükséges? Én is műköröm építőnek tanulok, és lefagy az agyam mikor olyan háborgó emberekkel akadok össze mint akiket te is említettél.

    Szerintem ez hozzá tartozik a szakmához, hogy az embernek folyamatosan bővítenie kell majd az eszköztárát, és igen, Bőrönddel fogunk járni majd az órákra, de megoldjuk, mert szerintem az eredményért mindent. Nálunk is rengeteg dolog van amit pluszba be kellett szerezni, pl nekem nem volt lámpám, de igyekeztem fullosat nézni, nem csak valami vackot, hogy még én mérjem stopperrel az időt, hanem időzítőset választottam, amit majd a későbbi munkáim során tudok használni. Ha valaki most rászánja magát, hogy inkább minőségit vegyen bármiből is akkor később nem kell még egyszer költenie, hanem csak egyszeri kiadás.

    Ha van kedves esetleg beszélgetni a tapasztalataidról, meg erről az egészről, akkor megadom a mail címem és ha gondolod csacsogunk erről az egészről egy nagyot :)

    VálaszTörlés
  2. Bizony, ez a szakma bőrönddel jár! :) Ráadásul szerencsénk volt, mert mindenki kapott egy kupont, amiért az alapcsomagon túl választhatott egy porelszívót vagy uv lámpát vagy táskát vagy lámpát.

    Az e-mail címedet pedig megköszönném, ha megadnád, vagy esetleg írj egy üzenetet a tboci@citromail.hu címre és már csacsoghatunk is. :)

    VálaszTörlés