2011. november 11., péntek

Szépségpolcom :)

Gondoltam megmutatom nektek, hogy hol is tárolom a körömlakkjaimat, a körmös kellékeket, meg a saját kis kenceficéket a szobámban. :) Három nyitott polcom van a szekrénysoromban, az egyik a személyes tárgyaké, fényképeké, albumoké, emlékeké, a másik a "dicsőségpolcom", itt vannak a táncos okleveleim, emléklapjaim, kupáim, az érettségim, nyelvvizsgáim, emlékplakettem a volt iskolámból, a harmadik polc pedig a nőcis dolgoké. :)


  1.  Itt laknak a tankönyvek és a kézápoló és műkörömépítő képzésemmel kapcsolatos papírok, tételek, füzetek. 
  2. Ezt a gyönyörű szép dobozkát a barátnőimtől kaptam még a születésnapomra és a körmös kellékek tárolására használom. :) Nagyon szeretem, mert sok hely van benne és gyönyörű szép! :) Később még részletesen megmutatom, mi van benne. 
  3. Ebben a Revlon táskában vannak a körömlakkjaim. Szerencsére még bőven fér bele lakk, de később szeretnék majd nekik egy normális tárolót.
  4. A kis Spirit Nails UV lámpám még a dobozában pihen, de már nagyon várja, hogy végre használatba kerüljön! :) 
  5. Ő az én elektromos manikűr-pedikűr készletem. Még évekkel ezelőtt kaptam karácsonyra anyukámtól, az adapteréből kiderült, hogy a Rossmann-ból, és szerencsére még mindig tökéletesen bírja, semmi gond nincs vele. :) Nagyon szeretem, mert könnyű használni és egy töltéssel viszonylag sokáig bírja.
  6. A polcon még helyet kaptak a többi dolgaim, ilyenek a kézkrémek, testápolók, ajakbalzsamok, tubusos krém állagú alapozó ( Famous by Sue Moxley ), körömlakk lemosó ( Essence ), parfüm ( Yves Rocher ), hajfény ( Oriflame ), dezodor ( Nivea ) és egy The Body Shop öt részes szemhéjpaletta, amit csak különleges alkalmakkor használok, tehát kb. soha. :)
 
 
  1.  Szivacs a szivacsos körömfestés technikához. Szeretem, mert éppen olyan jó, mintha kozmetikai szivacsot használnék. :)
  2. A "csodálatos" körömmatrica, amiből egy teszt során kiszerettem, de nem volt szívem kidobni, mert kitudja ... :)
  3. Essence körömnyomdázó szettem
  4. Díszítő kövecskék ( 2 ilyen fehér tároló egymáson )
  5. Fehér-gyöngyházfény csillogású, érintetlen glitterpor. Még ki kell találnom, hogy hogy tudom felhasználni majd. :)
  6. Az én drága kis reszelőm és néhány fogpiszkáló, amit díszítéseknél használok. :)
  7. Essence pontozó a nagyobb pöttyökhöz és virágokhoz.
  8. Essence körömlakk lemosó tollam
  9. The Body Shop ezüstös, csillogó szemhéjtus, amit nyugi nem használok körömdíszítéshez, de ő is itt lakik :)
  10. Avon Nail Expert Leavender Cuticle Oil - körömbőr ápoló olajam, amit nagyon szeretek az illata miatt :)

Ti hogyan tároljátok a lakkokat / sminkcuccokat? :)

2 megjegyzés :

  1. http://vick-secret.blogspot.com/2011/08/sminktarolas.html
    Én így tárolTAM. :D Azóta a lakkok már teljesen elfoglalták szinte a felső polcot, a parfümök már oda sem férnek. (Mondjuk már úgyis alig van bennük.) Szóval vmit ki kell találnom, mert kezd átláthatatlan lenni az ügy.:)

    Tetszik a szépségpolcod, nagyon csajos! :)))

    VálaszTörlés
  2. Hát nálam is nagy káosz lesz, ha megkapom majd az összes körmös cuccomat! :D :)

    VálaszTörlés