2011. november 14., hétfő

Mamámnál jártam ... :) ll.

Már mamám is őrült Facebook lázban ég, és hajnali egyig el sem megy a géptől, teljesen rá van kattanva egy Mahjong játékra! :) Nem is bánom, mivel így meg tudtuk beszélni, hogy ma körülnézünk Százhalombattán körmös eszköz ügyben. Hogy szerencsével jártuk-e vagy sem, az a következő cikkből kiderül! :) Szóval a mai nap nagy részét együtt töltöttük a boltokban, majd hazamentünk hozzá forró csokizni, végül a fürdőszobában kötöttünk ki, ahol a sminkcuccait nézegettük. A rossz, régi, beszáradt dolgokat kidobáltuk, a használhatóakat összegyűjtöttük és néhány dolgot azért én is kaptam. :)

Mivel holnaptól kezdődnek a kézápoló és műkörmös képzés gyakorlati órái, ezért kaptam azt a gyönyörű sötétkék textil és műbőr táskát, amibe remélhetőleg még bele fognak férni a tanfolyamhoz szükséges dolgocskáim. :) A mellette jobbra látható flakon egy Schwarzkopf hajfény flakonja lehetett talán, már nem is emlékszem. A lényeg, hogy kell üres flakont vinni, mivel fertőtlenítőszert kapunk majd a képzésen, amennyire csak szükségünk lesz. A két tubus fogkrémet pedig azért hozatta velem haza, mert neki volt 4. Nem is értem, hogy hogy tud ennyit összegyűjteni. :) Az elmex 6-12 éveseknek van, ilyen családtagról pedig nincs tudomásom, de azért odaadta, hogy legyen. :)

A sétánk második állomása egy százforintos bolt volt, ahol Kallos Cosmetics és egyéb anonim lakkokat, csillámporokat, körömmatricákat, reszelőket lehet beszerezni. Én most egy Kallos High Gloss fehér színű körömlakkot választottam, mert az itthon használt fehér lakkom már nagyon a végét járja, valamint egy csillogó, henger tubusú lakkot. Egy következő cikkemben bemutatom majd őket.

A fürdőszobában való pakolászás során ezekre az Essence termékekre bukkantunk, plusz egy Essence pontozóra, de mivel olyanom már van, ezt ott hagytam nála. :) A képen felül körömmatricát, alul pedig az Essence körömnyomdázóhoz való mintázó lemezt láthattok, amit szintén be fogok majd mutatni nektek, legalábbis készítek majd olyan körömdizájnt, amihez ezeket  a termékeket hívom segítségül.

Szóval nem panaszkodhatom, jó sok mindent kaptam. :) Közben jókat beszélgettünk, majd hazajöttem. :) Jó volt, hogy nem kellett egyedül járnom a boltokat, ráadásul így olcsóbb is volt ( minden ajándék ). :)  Ti kozmetikumokat egyedül szoktatok vásárolni inkább, vagy anyuval / mamával / barátnőkkel?

9 megjegyzés :

  1. Fiatalos mamád van, tök jó! :):)

    VálaszTörlés
  2. Bizony fiatalos, és ezt is nagyon szeretem benne! :)

    VálaszTörlés
  3. ööö,figyi,nem túl túl fura hogy mindig mamáddal jössz (minek van ennyi dolga?? pl 2 pontozó), meg anyukáddal (hogy mennyire tetszik neki a körömlakkod)?

    VálaszTörlés
  4. Nem értem a kérdésedet, kérlek fogalmazd át. Facebook-on keress meg ( Tornai Boglárka ) és nézd meg a Körmös mappámat, hogy ott kik dicsérnek és mennyien.

    VálaszTörlés
  5. En nagyim csizmajat kaptam meg legutobb,es nagyon orulok neki.Abbol is ketto van,mert ket db labam van.Gyanitom a pontozonal is ez lehet a titok nyitja.;)
    Klassz dolgokat vettetek!

    VálaszTörlés
  6. micsoda zsákmányaid vannak mindig! :) az én Nagyim bizsuékszerekkel szeret elhalmozni. :)

    a névtelen meg szerintem abba próbált belekötni, hogy Anyukádat és Nagyidat említed, mondjuk barátnők helyett. fel nem foghatom, ez miért fontos szempont... -.-"""

    VálaszTörlés
  7. @ *kiscsillag*: köszönöm, így már talán értem és üzenném a Névtelen olvasómnak, hogy akik minden munkámat látják és segítenek azzal, hogy felszereléseket vesznek nekem, az anyukám és a mamám. Sajnos mióta a középiskolának vége, és elkezdődött az első év a főiskolákon, azóta nem nagyon találkoztam a barátnőimmel, a tanfolyamon pedig nem tudtam még barátságokat kötni.
    Ha régebbi posztjaimat is olvasta volna, akkor tudná, hogy másoknak is tetszik amit csinálok, nem csak a családnak. :)

    VálaszTörlés
  8. Szerintem ne is törődj a "kedves" névtelennel. Teljesen mindegy, hogy az ember kivel jár vásárolni, lehet az anyu, mama, akár apu, vagy barátnő ezért leszólni senkit sem kell. Egyébként én változó, hogy kivel járok, de barátnőkkel pl semmiféleképpen nem járok vásárolni, mert akkor órák múlva sem végeznénk :D

    Szerintem nagyon szuper dolog, hogy a családod támogat abban, amibe belefogtál, mert van hozzá érzéked!

    kíváncsi leszek bele fog-e minden cuccod férni a táskába :)

    VálaszTörlés
  9. Köszönöm a véleményed, Zóra! :) Ha nem férnek a táskába, nos ... mindjárt itt a Karácsony, tudni is fogom legalább, hogy mit kérjek! :)

    VálaszTörlés