2011. november 2., szerda

Teszteljük! Maybelline New York körömlakk régen

Maybelline New York Colorama "2 in 1" 261 Blackberry 

A Maybelline New York egy lakkját hoztam el most nektek..A lakkról nem sok információval tudok szolgálni arra vonatkozóan, hogy mikori kollekció darabja, mivel ezt mamám óriási lakkgyűjteményéből kaptam meg, tehát pár éves már biztos van a kicsike. Ráadásul az interneten sem találtam hasonló lakkról képet vagy információt. A mini Colorama darabjai jönnek csak elő, valamint néhány Colorama darab, de kifejezetten ilyen "2 in 1" darabokat nem láttam.

Ami nektek is feltűnt gondolom, hogy a lakkom fekete kupakkal lett ellátva. Akármennyire szerettem volna hasonló lakkról keresni képet nektek, nem találtam. Ebből arra következtettem, hogy nem egy idei darab. Valakinek van hasonló, fekete kupakos Maybelline New York-os lakkja? Jelentkezzen az illető!

Első réteg
Második réteg

Maybelline New York Colorama 2 in 1 261 Blackberry
 
A régi lakkom még a mai napig használható, jó az állaga. Ami érdekes, hogy felvitel közben eléggé alul-pigmentáltnak tűnhet a lakk, ám már egy réteg felkenése és megszáradása után elégedettek lehetünk az eredménnyel. Jobban fed, mint gondoltam volna. Nem sok olyan lakkal találkoztam eddig, ami ezzel a tulajdonsággal rendelkezik. Ti ismertek ilyen terméket?
Ráadásul "2in1" tulajdonságának köszönhetően ( Glossy Nail Color + Shiny Top Coat ) nagyon szépen fénylik a lakk, miután megszáradt. :) Felviszem a második réteget, ami után valószínűleg többre már nem is lesz szükség.

Jól sejtettem! Tökéletes fedés, erős szín. Régi, de mégis tökéletesen használható. Bár az okosok azt mondják, egy lakk szavatossági ideje 2 év, aztán ki kell dobni, ha már ragacsos, nyúlós állagú vagy extra lassan szárad. Mamám biztosan nagyon vigyázott rá, ha évek múltán is ilyen jó állapotnak örvendhet. :)

Még ősz elején vettem egy Maybelline New York lakkot, és ha össze kellene hasonlítanom a kettőt, nem tudnám megmondani melyiket szeretem jobban. Talán egy hajszállal az idei szerzeményem nyert, mert a világos színek közel állnak hozzám, de minőségben nem tudok nyertest hirdetni. örülök neki, hogy a márka hű önmagához.

Ti használtok Maybelline New York termékeket?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése