2011. december 6., kedd

Kézápoló és műkörömépítő képzésem tizenhetedik napja - végre egy kis műkörmös téma! :)

Hála az égnek ma már belekóstolgattunk a műkörmök világába! :) Azt sem bántam volna, ha az egész tanfolyam ezzel az órával kezdődött volna. :) Volt még ma modulzáró dolgozat, gyakorlat, vizsgára való jelentkezés, szóval nem mondom, hogy semmi sem történt! :) Na de ne higgyétek, hogy olyan jó kedvvel indultam a tanfolyamra, hiszen mára sem tudtam modellt szerezni. :( "Szerencsére" az egyik csoporttársam modellje nem jött el, így egymás körmét csináltuk meg, szóval én jól jártam, és végül is ő is, mert szép lett a körme. :)

A tanfolyam hátralevő részében kizárólag a műkörmökkel, az építésükkel és díszítésükkel fogunk foglalkozni. A mai órán még csak anyagismereti elméletet vettünk. Először az előkészítő anyagokat és munkafolyamatokat tárgyaltuk át, mint fertőtlenítés, bolyhozás, primer, nail prep. Ezután következtek a tipek / sablonok. Ha jól tudom, akkor mi szárnyas sablont kapunk majd. Volt szó anyagukról, helyes felhelyezésükről és a fajtáikról. Ehhez kapcsolódóan következtek a ragasztók, segédanyagok, mint a megerősítő szálak, fixáló folyadék, zselé-gyorsszárító, tip puhító, tip leoldó, végül pedig a zseléről és a porcelánról tanultunk.
A kép csak illusztráció!

A modulzáró vizsgán sikeresen átmentem, nem voltak nehezek a kérdések. :) Pláne, hogy előtte szóban átismételtük a dolgokat. A gyakorlaton is ügyes voltam, szóval meg vagyok elégedve a mai teljesítményemmel, ha szabad ilyet mondani. :) Most szaladok majd edzésre, és mikor hazaértem, finom rántott sajttal ünnepelem meg a mai napi sikereimet. :)

Csütörtökön megkapjuk a műkörmös anyagokat, eszközöket és beindul a gyakorlás. :) Az összes normális körmű ismerősömet elkapom majd egy épített francia műkörömre, hogy gyakoroljam a helyes technikát és hozzászokjak az anyaghoz. nagyon várom már! :) Nektek jó napotok volt?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése