2011. december 8., csütörtök

Kézápoló és műkörömépítő képzésem tizennyolcadik napja - indulhat a munka! :)

Október eleje óta most voltak először ellenőrök a villamoson! Hát tényleg léteznek! :D Pénz nem sok volt nálam, csak a vizsgadíj, Tesco Club Card jegy, 150 Ft és egy vonaljegy, így eléggé ideges lettem amikor rájöttem, hogy nem nagyon tudok visszavillamosozni a Széll Kálmán térre. Ám a nagy folyamán dupla szerencsém volt, de rőől majd később .. :) Ma "mindent megkaptunk amit eddig még nem". Ez igaz is, meg nem is. Egy részről igaz, mert a műkörmös csomagot ma kaptuk meg, ám van ami hiányzott belőle: a sablon, valamint a tipoldónak kell még szereznem egy kis üvegcsét.Az első képen a teljes szettet láthatjátok egyben. Vagyis a kézápoló készlet ( az ollókkal, kaparóval, bőrfeltolóval együtt ) véletlenül lemaradt. Hát igen, ez van ha megpróbálok mindent összeszedni, hogy egy helyen legyen .. valami mindig lemarad. A további két képen ugyancsak a szettet láthatjátok, meg a táskát, amiben kaptam, de most mesélek még picit! :)

A nap az utolsó részt és a vizsgadíj kifizetésével kezdődött. Ekkor realizálódott mindenkiben, hogy b*sszus karácsony előtt vagyunk és mégis ennyi pénzt kiadunk erre a tanfolyamra. Nem ezzel van a baj, hanem az időzítéssel. No hát meg is kaptuk a csomagocskákat, én ekkor már elő is kaptam a kis listámat, a " még nem kaptuk meg" dolgok listáját. Szépen, egyesével átvizsgáltam a dolgokat és kihúztam azt, amit magam előtt látok. Így derült ki, hogy a sablon kimaradt  a csomagból. Az új gyakorlati tanár sem tagadta, hogy néhány eszköz nem a legprofesszionálisabb, de a zseléket dicsérte, ami azért megnyugtató. A tipragasztó az úgy kukatöltelék, ahogy van. Az ecset szőre úgy áll MINDEGYIK tubusban, mint a pálmafa ágai. Szóval ez azért szomorú ... A tipvágót is ki kellett cserélni néhány embernek, viszont az azért jó, hogy a többi között arra cserélhetted ki, amelyikre te akartad. Szóval tipes kellékek terén nem nagyon vannak otthon. A tanár az óra vége felé az elméleti oktatás után a helyes tipragasztással és formázással, szintre reszeléséről beszélt, majd a gyakorlatban is megmutatta. A munkájával meg voltam elégedve, tehát a tip nem rossz és a tipvágó sem, ha jót kaptál. Normálisan vágja a tipet, nem görbíti.Amit nekem kellett beszereznem, az a kéztámasz és a fertőtlenítők számára a pumpás műanyagflakonok. A kis fekete papírtáska meg szerintem nagyon kis kedves! :) És tényleg: az ajándék póló még nincs a képen!

A nap végén szerencsére felajánlottak nekem egy fuvart Érdig, így megúsztam a vonaljegy-nélküliség problémáját, majd mikor kiszálltam az auból, nem kellett még háromnegyed órát várnom, mert az egyik tánctársam a tánciskolából akkor végzett a suliban, arra jött és hazamentünk együtt busszal. :) Szóval egész jó napom volt. Fél 3-ra hazaértem, sütöttem, ebédeltem, most pihenek, majd edzés, aztán pedig elkészítem életem első műkörmét, majd csinálok nektek is egy díszítést. :) Szép délutánt mindenkinek!


Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése