2011. december 12., hétfő

Mától élnek a Rossman körömlakk akciói ( 7%-50% kedvezmény, 3-at fizet 4-et vihet akció )

Kedvezményes NYC, Max Factor, Catrice, Lovely, Essence körömlakkok!
Most kaptam a kezembe a Rossmann reklámújságját, ami 2012. december 12-től 17-ig érvényes. Rengeteg szuper akció van benne, de én még mindig reménykedem, hogy hátha 17-e után még nagyobb akciók várnak majd bennünket, mert én csak utána tudok karácsonyi ajándékokért szaladgálni.

New Yorn Color in New York Minute körömlakk többféle 499 Ft helyett 375 Ft (-25%)
Max Factor Nailfinity körömlakk többféle 1999 Ft helyett 999 Ft. (-50%)
Catrice körömlakk többféle 749 Ft helyett 699 Ft (-7%)
Lovely termékek vásárlásakor 3 db Lovely termék vásárlása után egy ajándék körömlakkot kapsz! Kérd a kasszánál!
Essence Cracking körömlakk többféle 499 Ft helyett 449 Ft ( -10% )
Essence Pro White körömlakk többféle 549 Ft helyett 499 Ft (-10%)
Essence körömnyomdázó szett 949 Ft helyett 849 Ft ( -11 % )

2 megjegyzés :

  1. Hm..sztm a NYC akciót próbálom ki. Mi a véleményed a lakkjaikról?

    VálaszTörlés
  2. - New York Color Expert Lash: nekem ilyen körömlakkom van a 165-ös Carrie'd Away színben. Amiért imádom: könnyen felvihető, remek az állaga, széles az ecsete, és édes a tubusa. :) Negatívum, hogy két rétegben sem fed igazán, de én éppen azért választottam ezt a színt, mert francia lakkozáshoz viszont tökéletes.

    - New York Color Minute Quick Dry: a képzésen hozott egy lány ilyet, ezt kérte a körmére a manikűr után. Tökéletesen fedett, ráadásul mire végigkentem az első réteget mind a 10 ujján, már meg is száradt, szóval mehetett a második réteg is. Kettőben gyönyörűen fed, ám a második réteg felkenése után egy pici várakozási időt javasolok, majd fedőlakk használatát. Remélem tudtam segíteni! :)

    VálaszTörlés