2012. január 5., csütörtök

365 Day Nail Art Challenge - 4. nap - Január 5. - WWF :)

Ma is voltam fent Pesten a képzés miatt, ám erről már csak holnap fogok tudni írni nektek. A lényeg a lényeg,  hazafele a vonathoz menet megállított egy srác és azt kérdezte: "Lenne-e 2 percem a környezetvédelemre?". Nem néztem az órát, de gondoltam még belefér, elmondhatja a mondókáját  és még a vonatom is elérem. Mesélt a pandákról, delfinekről, tájvédelemről, majd az anyagiakról is. Mivel nincsen bankkártyám, ezért nem tudtam segíteni az állatkákon, de kedvesen meghallgattam, amíg elmagyarázta, hogy hogy megy az állatvédelem a WWF-nél. A vonatom egészkor indult, és alig 3 percen múlt, de sikeresen elértem. :) Ez inspirált a mai körömfestés elkészítéséhez, remélem tetszik nektek is! :) Olyan jó, hogy minden nap találkozom valami olyan érdekes dologgal, ami inspirálni tud a körömfestés elkészítéséhez. Nem a legigényesebb munkám, de ez egyszer nézzétek el nekem: késő van már.



1 megjegyzés :