2012. január 4., szerda

365 Day Nail Art Challenge - 3. nap - Január 4. - Vészkijárat! :)

Ma jó sokáig tudtam aludni, utána picit körülnéztem az interneten, aztán pedig elkezdtem munkavédelmet tanulni, amivel elment egy pár órám. Hát, őszintén elmondhatom, hogy az egyik legunalmasabb tantárgy egy csomó fogalommeghatározással meg ilyenekkel, ám volt sok dolog is, amit természetesen ismertem már, például az ábrák, táblák, és néhány fogalom. Mivel a mai nap a semmittevésé és a tanulásé volt, ezért egy olyan körömdíszítést készítettem, ami kapcsolódik is a mai napomhoz, és persze mindenki találkozott már vele. :)



5 megjegyzés :

  1. vááá,eddig ez tetszik a legjobban:D kis ötletes :)

    VálaszTörlés
  2. Annyira ötletes körmöket csináltál eddig a Nail Challenge-be és még csak a 3.nap van :D nem sajnálod lemosni őket?

    VálaszTörlés
  3. @ Krisz: a flamingóstól nagyon nehezen váltam meg, de hát ezt vállaltam. :)

    Örülök neki, hogy tetszenek a díszítések, a maitól féltem egy kicsit bevallom, mert a képek sem sikerültek annyira jól és a zöldemet sem szeretem annyira, de nagyon boldog vagyok! :) Megpróbálom minden nap a maximumot kihozni belőlem és ennek az eredményét láthatjátok. :)

    VálaszTörlés