2012. január 3., kedd

Decemberi kedvenc hetes :)

Sok helyen láttam már ilyen cikket, ezért gondoltam nem érne titeket villámcsapásként, ha én is beszámolnék azokról a kozmetikai cikkekről, amik decemberben a leginkább közel álltak a szívemhez! :) Amint látom, a sminklemosó nem kapott számot, így ő majd a végén kerül sorra. :) Ne aggódjatok, nem lesz sok, hiszen én alapból nem használom sok sminket vagy esetleg hiperkülönc dolgokat. Lássuk! :)

  1. ARTRISTRY essentials bőrradír - nagy kiszerelésű, átlátszó színű, apró, kék radírozó gyöngyöket tartalmazó bőrradír, meglepően kellemes illattal. Nem szeretem az olyan bőrradírokat, amiben féltégla nagyságú és hasonló keménységű gyöngyök vannak és konkrétan bántják a bőrömet. Ez pont nem olyan és nagyon örülök neki, hogy anyu vett egy ilyet. :) Termékbemutatón járt, és ott hatalmas kedvezménnyel tudta beszerezni. Sajnos nincsen kiszállítás csak Amerikába és Kanadába, tehát keressétek ti is az Artistrys lányokat. Eredeti ára: 23.50 dollár
  2. Essence Nail Polish Nail Remover Ultra körömlakk lemosó - A múlt hónapban összesen 3 lakklemosót volt szerencsém kipróbálni, ám a mai napig imádom ezt a körömlakk lemosót és ő a kedvencem . Nem az első tubus fogyott el és úgy érzem nem is az utolsó! :) Tényleg tudom ajánlani, mert szépen leszedi a lakkot, könnyebben elbánik a csillámos körömlakkokkal, mint társai, fehérítő hatással bír, valamint műkörmökön is használható. Ára: kb. 500 Ft ( nem emlékszem pontosan )
  3. AVON Nail Experts Leavender Cuticle Oil körömbőr ápoló olaj - Igaz, hogy akkora kis tubusban van, mint egy Avon-os körömlakk, de hónapok óta használom és még mindig olyan, mintha nem is lett volna használva még. Hihetetlenül tartós, bár a kupakja ismeretlen kezek vagy esések miatt a napokban eltörött, ami eléggé szomorú. :( Én személy szerint imádom a levendula illatát és amikor jöttek a lányok körmözni, mindenkinek nagyon tetszett, hogy nem csak szép, de illatos ujjakat kaptak végeredményül. :) Szóval csak ajánlani tudom! Ára: kb. 1000 Ft 
  4. Miss Sporty Eye pencil 001 fekete szemceruza - Decemberben mivel elfogyott a tusom, ezért szemceruzára váltottam, amit egyáltalán nem bántam meg, sőt! :) Tartós, és szerencsére használat során nem tört el egyszer sem. Szép intenzív színe van és és .. tovább már nem is dicsérem. :)Ára: kb. 400 Ft
  5. Yves Rocher Les Plaisirs Nature - Apricot eau de toilette - még a blog indulásának az elején találtam rá az Yves Rocher márkára, akkor vettem ezt a parfümöt. A képen talán csak egy picit látszik, de még jóval több mint a fele megvan. Ez annak is köszönhető, hogy 1-2 fújás már bőven elég ebből a parfümből, már akkor lehet érdezni ezt a kinom, édes, barackos illatot. Tudom, nem egy télhez való illat, de még nem sikerült megtalálnom a téli illatomat, bármennyire is szeretném. Az Yves Rocher parfümjeit viszont ajánlom, mert olcsó ( 100ml - 1200 Ft ), tartós ( hónapokig bírja ) és széles választékban kapható! :) 
  6. Essence Mattifying Compact Powder mattító púder - Még egy kevés van belőle, de hamarosan már csak az üres kis tubus marad. Jó vétel volt, hiszen sikeresen kiválasztottam a bőrömhöz leginkább passzoló árnyalatot, valamint tényleg azt teljesíti, amit ígér: mattít. Tehát ne várjunk tőle csodákat, egy nagyon pattanános bőrből nem lesz babapopsi simaságú egy púderezés alatt. Szerencsére én ilyen problémákkal nem nagyon küszködöm. Ha egész nap matt pofikat szeretnénk, akkor 1-szer 2-szer újra púderezni kell, talán ennyi negatívumot tudnék említeni róla. :) Ára: kb. 700 Ft
  7. AVON Conditioning Eye Makeup Remover Lotion tápláló sminklemosó - próbáltam már ebből is több márka termékeit, ám számomra igazán ő vált be. Nem kell más, csak 1-1 vattakorong, ezekre egy kevés sminklemosót nyomnyi, majd finom mozdulatokkal ( nem kell nyomni, dörzsölni, vagy bármi egyéb ) letörölni a sminket. Finom állaga és illata miatt kellemes érzés, nem irritáló, vagy kellemetlen szagú. Arról, hogy mennyire volna tápláló, nincsen adatom. Használata után a bőröm kissé olyan, mintha nemrég kentem volna be egy arcápolóval, ám ez idővel eltűnik. Akit ez zavar, az vízzel könnyedén megszabadulhat a feleslegtől. Árra vonatkozóan nem tudok adatokkal szolgálni.

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése