2012. január 2., hétfő

Későbbi ajándékaim :)

December 24-én bemutattam nektek az aznap kapott ajándékaimat ( Kozmetikumokat és Nem Kozmetikumokat ) és említést tettem róla, hogy még két ajándékozás hátra van. ma már kijelenthetem: a mai nappal bezárólag az összes karácsonyi ajándékomat megkaptam. :) Ez a cikk mégis inkább a két időpont ( 24-e és ma ) ajándékaimat fogja tartalmazni, amit a barátomtól és anyujától kaptam. :)

A bal oldalt látható pillangós díszpárna lett az idei kedvenc. :) Tudja, hogy nagyon szeretem a pillangókat, valamint a szobámhoz is illik a párnácska, szóval telitalálat. :) Már csak egy hozzá illő ágynemű garnitúra kell és kész is a szett! :)

Mellettefelül három Spa gyertya, amint anyujától kaptam. A gyertyákat is nagyon imádom, csak az éjjeliszekrényemen van (velük együtt ) nyolc darab, ezenkívül a szobámban még van egy pár. Ti szeretitek a gyertyákat? :)

Alatta egy meseszép, fekete gyertyatartó, amihez a második képen látható három teamécsestartó járt, ám ezekben nem gyertyákat fogok tartani - mivel abból már így is van elég -, hanem reszelő, ecset és csillámportartóként ücsörögnek majd a polcon. Anyum kedvence - de persze nem kapta meg és az enyém maradt - a fából készült kis kosárka textil béléssel. Ő a tanfolyamon kapott és később vett kis üvegcsék tárolására szolgál. A gyertyatartóban egy névre szóló tollacska pihen és ami a képre még nem került fel, az egy hatalmas adag kitűző ízé a parafatáblámhoz, amire szintén nagy szükségem volt! :) Minden ajándék nagyon hasznos és még egyszer köszönöm szépen! :)

Papámtól pedig egy picike borítékot kaptam - benne meglepetéssel! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése