2012. január 12., csütörtök

Helyzetjelentés! Élek! :)

Végre, túl vagyok a nehezén! :)) Gyakorlati, írásbeli és számítógépes vizsga kipipálva, már csak a szóbeli és az "eredményhirdetés" van hátra! :) Köszönöm szépen mindenkinek, aki szurkolt nekem, higgyétek el, nagyon jól esik! :) A 365 Day Nail Art Challenge tegnapi és mai részét hamarosan felrakom, valamint a vizsgamunkámról és magáról a vizsgáról is készül egy cikk! :) Természetesen a kérdésekre is válaszolok! További szép estét és kellemes időtöltést kívánok mindenkinek! :)

1 megjegyzés :

  1. Nekem lenne egy kérdésem. Lehet hogy bután hangzik, de Te gondolom a kézápoló és műkörömépítőre jársz. Mennyi időt kell szánni egy alkalom alatt arra, hogy masszírozd a vendég kezét? Vagy ilyenre nem is kerül sor? Csak azért mert én is gondolkodtam ezen a tanfolyamon, de aztán visszarettentem, hogy húú, másnak a kezét kell masszíroznom... :/ és én attól egy kicsit hát na, kiráz a hideg :D

    VálaszTörlés