2012. január 12., csütörtök

Ti kérdeztétek!

" Szia! Szuper a blogod! Éppen nemrég kezdtem el körmözni, és a saját körömmegerősítést csinálgatom gyakorolgatom, és most én is hasonlót csináltam mint a képeken, én a glittert zseléből kevertem ki meg is köttettem, de mégis a fixálásnál lemosódott egy része pár körmömön. Vajon mi lehet a probléma? És még egy kérdésem lenne ha minden héten más körmöm lenne az roncsolja a rendes körmeimet? (pl. reszelés miatt)
Hú bocsi hogy ilyen sokat írtam. Előre is köszi a válaszaidat!
"

Szia! Két oka lehet annak, ha fixáláskor lejön a zselé a körmödről. Először is lehet, hogy túl sok csillámport kevertél a zselébe. Erre megoldás lehet, hogy kevesebbet csillámport használsz a keverésnél, vagy eleve olyan zselét vásárolsz, ami már anyagában csillámport tartalmaz. Tudom ajánlani a Crystan Nails : Brilliant Gel Collenction, Multi Glitter, Snow Crystal és Sparkling zseléit, amit 2.200 Ft-os áron tudsz beszerezni az üzletekben vagy a webshoppokban. A képen látható zselék csak a választék felét mutatják meg neked. :)


Minden héten más műköröm megviseli a körmöket, mivel a zselét csak reszelő segítségével lehet eltávolítani a körmökről. Erre is két megoldás létezik:  az egyik a gél lakk, amit akár műkörömleoldó folyadékkal is el tudsz távolítani, ám ehhez több eszköz is szükséges: bőrfeltoló, műanyaggyűszűk, műkörömleoldó folyadék, pipetta, valamint egy reszelő, amivel az anyag felszínét elvékonyítod.

Ha maradnál a zselénél, azt ajánlom, átlátszó zseléből építs egy vastag réteget, erre kerül a díszítés, és amikor az új héten új díszítést készítenéd, csak a színes/díszes réteget kell lereszeld, tehár a természetes körmödhöz nem ér a reszelő. Persze így nem valami tartós az új réteg a régin, de talán kibírja azt az egy hetet, amíg jön a következő díszítés.

Remélem hasznos és jó válaszokat adtam! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése