2012. február 24., péntek

Ajánló: Petra's workshop

Nemrég e-mailben keresett meg engem Petra, a Petra's workshop oldal szerkesztője azzal, hogy benne lennék-e egy linkcserébe. Természetesen igent mondtam, ám nálam egy linkcsere nem áll itt meg! :) Egyből ki is faggattam Petrát, így kerekedett ki egy miniinterjú. Fogadjátok szeretettel és látogassátok meg az oldalát!

Ha Ti is szeretnétek linkcserét és vállaljátok az ezzel együtt járó mini-interjút, akkor nyugodtan keressetek fel a tboci@citromail.hu e-mail címen! :)

Szerk.: Kedves Petra! Az oldaladon látható ékszerek azt mutatják, nagyon is érted a dolgod, nagy rutinod van már a gyöngyözésben. Mióta foglalkozol gyöngyékszerek készítésével?
Petra: Ha jól emlékszem, 2008-ban vettem elő újra a gyerekkori gyöngyeimet. Akkor már nem elégedtem meg az egyszerű egy szálas karkötőkkel, úgyhogy elkezdtem interneten minták után kutatni. Ahogy sok más emberrel történt, én is alaposan elmerültem a gyöngyözésben és még azóta sem szerettem ki belőle.
Szerk.: Kreatív és szuper egy hobbi, abban biztos vagyok. De mégis, mit jelent számodra a gyöngyözés?
Petra: Először csak unaloműzés volt, mára szenvedély lett belőle. Volt idő amikor semmilyen ékszert nem lehetett rám adni, mert annyira nem szerettem. Ma legalább már a sajátjaimat hordom. :) Amikor gyöngyözök, annyira kell koncentrálni a fűzésre, hogy máson nem nagyon tud járni a fejem, talán ezért is szeretem annyira.  
Szerk.: Mint említetted, sokak között te is felnőtt fejjel szerettél bele igazán a gyöngyözésbe. Kiknek ajánlanád az ékszereid?
Petra: Bárkinek, aki egyediségre vágyik. Aki már unja a mindenki nyakában lógó arany, ezüst ékszereket. Aki színekre vágyik, vidámságra, szépségre, eleganciára, fiatalosságra, csillogásra, feltűnésre. Készítek visszafogottabb darabokat is néha, de a legtöbb ékszeremet a fenti szavak jellemzik.
Szerk.: Egyes darabok elkészítése biztos nehezebb, ez látszik is a kész alkotásokon. Mennyi idő alatt készül el egy ilyen ékszer? 
Petra: Attól függ milyen. Egy egyszerű gyűrű fél óra, egy bonyolultabb nyaklánc elkészítése akár több napba is telhet. Amikor ezt kérdezik tőlem, mindig nehéz erre válaszolni, mert gyöngyözés közben nem nagyon érzem az idő múlását, általában minden figyelmemet az adott darabnak szentelem. A legemlékezetesebb élményem az volt, amikor este 6-kor kezdtem el egy karkötőt, és megállás nélkül reggel 6-ra fejeztem be. :) 
Szerk.: Különleges, egyedi kívánságokkal fordulhatunk-e hozzád? 
Petra: Természetesen, mindig igyekszem a legjobb tudásom szerint teljesíteni a kívánságokat.
Szerk.: Tehetséges vagy, ez tény! :) Mik a terveid ezzel kapcsolatban a jövőre nézve?
Petra: Mindenképpen szeretnék még sokáig ezzel foglalkozni. Szeretnék még tovább fejlődni és sok-sok embert boldoggá tenni az ékszereimmel.


Ti szeretitek a gyöngyékszereket? Szoktatok hordani ilyeneket? :)

1 megjegyzés :

  1. Én is szoktam gyöngyöt fűzni, ezt a karkötőt el is készítettem lilában :) Amúgy tök jó lett az interjú!

    VálaszTörlés