2012. február 21., kedd

Kitekintő: Egy szupercuki cicás sminkkollekció ( Paul & Joe Spring 2012 )

Paul & Joe 2012-es tavaszi kollekcióját egyértelműen a cicusok uralják,  de szerencsére a virágminták is helyet kaptak, ahogyan az illik. :) Pasztellek és földszínek uralják a termékek színvilágát, de a rózsaszín és nude színek kedvelői is megtalálhatnák a nekik tetsző sminktermékeket. Ebben a kollekcióban is megkerestem a három kedvenc termékemet, amit megvennék, ha tehetném! :)

Én személy szerint nagyon szeretem a mattító púdereket, én is azt használok, de nekem a kollekció ezen darabja nem jön be. A púder dizájnja nagyon kis helyes, a hozzávaló kis kozmetikai szivacs is nagyon édes, de nem tűnik túl nagynak, valamint a tok színe hagy még kívánni valót maga után. Egy régi púderemet juttatja eszembe, amit egy 100 Ft-os boltból szereztem be, mondanom sem kell, szörnyen rossz minőségű volt. Természetesen semmi párhuzam nincs a két termék között, még véletlenül sem találkoztak szerintem soha,  ám én mégis erre asszociálok.

Paul & Joe Mattifying Pressed Powder


A rúzsok számomra nagyon de nagyon furcsák. Hogy miért? Az alakjuk miatt! Rendhagyó, cicafejes kidolgozásúak, amiket biztos nagyon macerás használni mindaddig, amíg a cilinderes kandúrfej el nem fogy. Emellett vannak "hagyományos" rúzsok is, melyek apró kis tappancs nyomokat kaptak az oldalukba.  Összesen 6 féle árnyalat közül választhatunk: bézs, fényes bézs, halvány narancs, mandarin, halvány pink és középrózsaszín. A halvány pink rúzsocska a dobogó első fokára állhatott fel. :)

            

A termékek egyébként nagyon sok szuper alapanyagot tartalmaznak, mint például narancsvirág víz,  fehér liliom kivonat, jojoba olaj, rozmaring és rózsakivonat. A cicás szemhéjpúderek különlegessége, hogy 3 féle árnyalatot tartalmaznak, amik kombinálásával szuper sminket lehet készíteni. Én a szemem nem szoktam ilyenekkel kifesteni, de ezek tényleg nagyon édesek! :)




 Egy igazi cicás kollekcióból nem is hiányozhat a szemhéjtus, amivel szuper cica-szemeket tudunk varázsolni magunknak. :) A gélállagú, vízálló szemhéjtushoz egy nagyon szép, arany színű ecset jár, valamint egy csodaszép virágos dobozban kapható, amivel elnyerte a tetszésemet. A dobogó második foka jár neki! :)

  
A körömlakkokról nem sok információt tudok, de az biztos, hogy nekem nem tetszenek. A színekkel még nincs is baj, de a tubus külseje nem az én ízlésem szerint lett kialakítva. Mindent összevetve a kollekció nagyon édes, ötletes, kreatív. Cicarajongóknak kötelező! :)

2 megjegyzés :