2012. április 15., vasárnap

Vége a hétnek

Sajnos a fényképezőgépem bemondta az unalmast, így nem tudom, hogyan fogom megmutatni nektek a legújabb lakkom, valamint saját fényképes posztokat készíteni, de majd okoskodom és megoldom - valahogy .. Addig is azt szeretném hallani/olvasni, hogy mit sikerült beszereznetek a Glamour-napi vásárlásaitok alkalmával. :) Én sikeresen megvettem a fürdőruhácskám ( barack színű felsővel ), valamint egy új Essence Colour and Go! lakkot is vettem, valamint ettem egy hatalmas gyrost a kedvenc gyros-osonál! :) Náluk jobban senki sem tudja elkészíteni, az tuti! Számomra ennyit jelentett az áprilisi Glamour-napok.

És nálatok mi a helyzet?Felújítottátok a ruhatáratokat? Esetleg új kiegészítőkre / kozmetikumokra tettetek szert? Van olyan esetleg, aki ilyenkor nem tud elmenni vásárolni?

1 megjegyzés :

  1. gyros ♥ jujj, de nagyon szeretem, de mióta fogszabályzós lettem nem ettem. Az az élményem vele kapcsolatban, hogy anyu kérdezte, hogy mit akarok enni, amit a fogszabályzás alatt nem tudok majd és a gyrost mondtam :DDD

    VálaszTörlés