2012. június 2., szombat

Blogajánló: Adryenn Beauty


 Rég jelentkeztem blogajánlóval, fel is halmozódott 1-2, így gyorsan belevágok és először az Adryenn Beauty blog szerkesztőjével, Adriennel készült interjúmat olvashatjátok. :)



Egy nemrég indult blogról beszélünk, hiszen ha jól tudom, februárban nyitottad meg blogod kapuit a nyilvánosság előtt, és 4 hónap alatt durván 90 rendszeres visszatérő olvasót tarthatsz számon. Ez szuper! :) Szerinted mi az a blogodban, ami megfogja a látogatóid és rendszeres olvasóiddá válnak?

Igen jól tudod, februárban nyitottam meg a blogom kapuit. Már többször akartam készíteni egy beauty blogot, de mindig meghátráltam. Nem igazán bíztam benne, hogy egyáltalán lesz valaki, aki kíváncsi lesz rám, hiszen már annyi nálam sokkal ügyesebb bloggerina van. Aztán februárban úgy döntöttem, hogy lesz ami lesz és elkezdtem a blogom írását. Nagyon örülök neki, hogy ilyen rövid idő alatt majdnem 90 rendszeres olvasóm van, ami nagyon jó érzés és álmomban sem mertem volna gondolni. Visszatérve a kérdésedre talán a sminkek és körömbejegyzések vagy az éppen most is futó nyereményjátékom miatt iratkoznak fel.

Rengeteg termék érkezik hozzád tesztelésre. Gondolom élvezed az ilyen fajta "munkálatokat", az új termékek megismerését. Volt már esetleg valami nagyon rossz emléked, tapasztalatod ezzel kapcsolatban?

Nagyon szeretek új termékeket tesztelni. Sajnos mivel még nem vagyok elég ismert bloggerina, így engem nem szoktak kozmetikai cégek megkeresni, ezért ha valamelyik termékre kíváncsi vagyok, akkor írok a cégnek, hogy kaphatok-e termékmintát. Rossz emlékem még nem volt ezzel kapcsolatban, nagyon kedvesek szoktak lenni. Általában mindig válaszolnak és örülnek a megkeresésnek és szívesen küldenek mintaterméket.

Többek között sminkeléssel, körömdíszítéssel, és outfit bejegyzésekkel kedveskedsz az olvasóidnak. Számodra melyik a legkedvesebb? 

A sminkelés és a körömdíszítés számomra a legkedvesebb. Imádok sminkelni, mindig nagyon szeretem kipróbálni magam valami extrém smink kapcsán. A másik nagy kedvencem a körömdíszítés. Nagyon vonz a műkörömépítés :) Sajnos még nem volt lehetőségem smink-, és körömdíszítő tanfolyamon részt vennem, de szívesen belevágnék.

 Beauty bloggerként (és nőként) mik azok a dolgok, amik rendszeresen helyet kapnak a táskádban, bármerre is mész?

A táskám tartalma szinte mindig ugyanazokból áll: papírzsebkendő, szemüveg törlő, ajakbalzsam, kézkrém, kézfertőtlenítő zselé, összecsukható fésű tükörrel és az aznapi smink termékek, ha esetleg korrigálásra szorul a sminkem. Ja... és természetesen a pénztárcám az irataimmal és a mobiltelefonom :) 

Végezetül pedig egy egyszerű kérdés: mit láthatunk nálad a közeljövőben?

A közeljövőben szeretnék még több sminket készíteni videóval egybekötve, a körömdíszítő és a személyes bejegyzések sem fognak elmaradni. Outfit-ból is többet tervezek, főleg, ha bejön végre a jó idő :) Nagyon sok termékteszt is készülőben van és hamarosan véget ér a nyereményjátékom, amikor is kiderül, hogy ki lesz a szerencsés nyertes :)  

Ha kedvet kaptatok Adrienn blogjához, látogassátok meg az alábbi internetcímen
 ( http://www.adryennbeauty.blogspot.hu ), 
vagy az oldalsávomban bannerjáre kattintva egyszerűen eljuthattok hozzá.  

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése