2012. június 23., szombat

Summer of 2012 Nail Challenge - Sumer Of Love (pótlás)

Bátran állíthatom, hogy az életben az egyik legidegesítőbb dolog, amikor egy rajtad kívülálló ok miatt kell várakoznod. Ha ez párosul egy önhibával, az már "halálos páros". Ez történt velem is, mivel az elmúlt napokban elszállt az internet kapcsolatom, valamint a második Summer of 2012 Nail Challenge cikket elfelejtettem beidőzíteni, így a piszkozatok között csücsült. Most, hogy visszajött a netem, úgy gondoltam kicsit átírom a cikket, hogy tudjátok, miért nem sikerült időben kikerülnie. Jöjjön a körömdíszítés!

Most egy szívecskével díszített műkörmöt szeretnék megmutatni nektek a "Summer Of Love" témában. Sokan azt hiszik, hogy a szíveske minta már elcsépelt, unalmas, és nem lehet szép éke a körmöknek. Vendégem azzal a kéréssel jött hozzám, hogy épített francia zselés körmeire valamilyen díszítést szeretne. Nekem egyből beugrott az eheti témánk, így bátran ajánlottam számára a szívecskéket. Miután felfestettem őket, örömmel nyugtáztam, hogy tetszik neki. :) Semmi komplikáltság, semmi bonyolult elhelyezés vagy kompozíció, mindössze 4 darab ( 2 nagy és 2 kicsi ) szívecske a gyűrűsujjak körmein.

Vendégem körmei az átlagnál valamivel nagyobbak és szélesebbek, ezért az extrém, nagy mintákat nem is ajánlottam volna neki, szerintem ezek a kis szolid szívecskék teli találatok voltak a számára. :) Elnézést kérek azoktól, akik többre számítottak, de ők ne feledjék a mondást: a kevesebb néha több!

1 megjegyzés :

  1. Szerintem ez gyönyörű lett! Annyira tetszenek ezek a körmök. Olyan természetesek és a szívecskékkel díszítve nem unalmasak. Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés