2012. július 6., péntek

Crystal Nails boltjárat a díszítés jegyében

Most nem alapanyagokért indultam, hanem készletfrissítés céljából, azaz csillámporokért és festékekért, ám más is jött velem haza. :) Mivel mostanában elég sokan megfordultak nálam, így jó sok mindent tudtam venni, szám szerint 3 akrilfestéket, 7 csillámport és végre valahára egy tégelynyi rózsaszín törtkagyló is hazajött velem. Régóta tervezem, hogy törtkagylót veszek, de mindig megrendelésre hoztam haza a csillámporokat és arra már nem maradt keret.



 A három új akrilfestékkel nagyjából alakul a készlet, már 12 darabos - bár ebből 2 ugyanolyan -, de a főbb színek már megvannak. Tervezem még arany, ezüst, közép lila, bordó és egy másik zöld beszerzését. Nagyon jók ezek a Moyra festékek, én nagyon meg vagyok velük elégedve. Szuperül pigmentáltak, vízzel kicsit hígítva is, így kiadós még egy ilyen picike tubus is. Hát a nagy zöld talán meg soha nem fog elfogyni. :)

  Csillámpor téren már sokkal vidámabb a helyzet, hiszen az új 8 taggal összesen már 21-en vannak. A választék e téren sokkal bővebb, hiszen ezeknek nem csak a színük, hanem a csillogósságuk és szemcséinek a nagysága, alakja is változó lehet, ezért is volt nehéz például arany színűt választanom, mivel a boltban csak aranyból volt 10 - 12 féle és a bőség zavarában elég nehéz volt kiválasztani a legjobbat.






4 megjegyzés :

  1. nagyon szépeket vettél! :)

    VálaszTörlés
  2. Az akrilfestéket hol vetted? Moyrát keresek én is, a Crystal-os kicsit drága, szerintem.

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szépeket választottál, a korallszínű csillámpor a kedvencem.

    VálaszTörlés
  4. Alig várom az újabb alkotásokat az újdonságokkal :-)

    VálaszTörlés