2013. július 14., vasárnap

One Week Nail Challenge - Day 7 - Moon-icure

Sajnos a tegnapi nap rosszul neveztem el a képeket, hiszen a flamingós díszítés már a hatodik és nem az ötödik volt a sorban. Remélem nem zavart össze benneteket! :) Az utolsó alkalommal az egyik kedvenc témámban alkottam nektek, ez pedig nem más, mint a hold manikűr. Bár nem sok holdmanikűrt készítettem eddig, nagyon szeretem ezt a díszítést, mivel eléggé különleges. Az alap Oops! Jelaous pasztell kék lakk száradása után akrilfestékkel készítettem el a mintát. Sajnos az Oops! J lakkok pasztelljei enyhén csíkoznak, de remélem azért így is tetszik a végeredmény. Elkészíthetitek más színkombinációkkal is, hiszen minden pasztell szín remekül mutat a körmökön. Én a kéket nagyon szeretem a körmömön, ezért esett most erre a színre a választás. :) Az egy hetes nail challenge ezennel véget ért, remélem tetszettek a díszítések! :)

2 megjegyzés :