2013. szeptember 2., hétfő

GOLD Lashes - tapasztalat

Tegnap volt szerencsém kipróbálni a GOLD Lashes márka 3D-s pillahosszabbítását egy kedves kozmetikus ismerősömnél! Maga a művelet körülbelül egy - másfél órát vett igénybe. Mivel most próbáltam ki először, nem nagyon tudtam, hogy hogyan is működik a dolog, hogyan folyik a művelet, és így a művelet után bátran kijelenthetem: még most sem tudom pontosan! :) Hogy miért? A válasz nagyon egyszerű: végig csukva vannak a szemeink, ezért semmit sem látunk az egészből, csak annyi információ jut el hozzánk, amennyit a szakember elmond és amit a fülünkkel hallunk.

A kis párnácskák felragasztása után kezdődik is a művelet. Amíg csak képen láttam, nem tudtam, hogy ezek a párnácskák kissé merevek, tehát elég fura volt az elején ezzel a szemeim alatt. :) A végeredménnyel nagyon elégedett vagyok, szép hosszú pilláim lettek.Szempillaspirált nem is kell használnom, egy vékony vonal szemhéjtus és kész is!


Ti is kipróbálnátok?

1 megjegyzés :

  1. Nekem az esküvőmön volt. Nagyon féltem benne aludni, esküvő után már nem is figyeltem rá, így persze nem bírta sokáig. :) Alkalomra szívesen csináltatnék megint, mert egy nagyon egyszerű sminket is megkoronáz. :)

    VálaszTörlés