2013. október 27., vasárnap

Avon Színmegújító Ajakrúzs Teszt - Chic (0405 1)

A múltkor Pesten, mikor már a vonathoz siettem, elkapott pár avonos katalógusosztogató lány, akik a kezembe nyomtak egy katalógust, egy krémmintát és egy rúzsmintát. Utóbbit szeretném most nektek megmutatni. Nem használok rúzst, én a Labello-val beérem, világos színű bőröm miatt sem szeretnék vele kísérletezni. De gondoltam ha már itt van ez a kis minta, legalább megmutatom nektek. :)

A Színmegújító rúzsok a 2013/15-ös katalógus 65. oldalán találhatóak meg. A választék nagyon nagy, összesen 35 árnyalatban érhető el, én a Chic nevű, 0405 1-es kódú rúzsból kaptam egy igazán keveset. ( Nagyon édesek ezek a kis minták.. :) ) Első ránézésre nagyon nagyon sötétnek tűnt. Igazán krémes az állaga, ezért könnyű is volt felkenni. Most új csomagolásban kapható. 




Először mesterséges fényben készítettem képet, majd nappali fényben. Nagyon érdekes, olyan mintha két rúzst használtam volna a képekhez, pedig nem! :) Lemosni nagyon egyszerű volt, vattakorongra krémet kentem, majd azzal töröltem le a számat. maradéktalanul lejött. A csavarós tégelyes kiszerelés biztosan sokkal biztonságosabb, mint ez a kis műanyag kupak - nekem sikerült kétszer is felkennem az oldalára... Én elég bénán rúzsozom, hiszen sosem szoktam, remélem nektek szebben sikerül majd! :) 

Ti használtok Avon rúzst? Milyen tapasztalataitok vannak?

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése