2013. október 6., vasárnap

Egy kis hétvégi összefoglaló

Sok mindenről szeretnék írni nektek ebben a cikkben arról, hogy mire számíthattok, a közeljövőben mikről fogok írni. A mai nap folyamán volt szerencsém végigülni a Brillbird Salon Nails Premierjét, ahonnan ezzel a csinos kis táskával távoztam, amit a képen is láthattok. Vettem egyet s mást, illetve arra is ügyeltem, hogy valamit nektek is elhozzak! :) Mivel ma szintén elég későn értem haza és nincs olyan lámpám, amivel szép, sárgulásmentes képeket tudtam volna készíteni, ezért a tatyó tartalmának bemutatását holnapra halasztom.

A mai nap sprán sok sok képet és videót is készítettem nektek. Bár a teremben elég rosszak voltak a fényviszonyok, remélem azért lett egy-két használható, illetve a videón "látható" díszítések nagy részét én is szeretném elkészíteni, tehát nem fogtok lemaradni semmiről. :)

Újabb margarétával készülök nektek, melyen ismét 20 csodás díszítés fog helyet kapni. Nem árulom el a témát, amiben jelenleg dolgozom, de ígérem, nem fogok csalódást okozni! :) nektek step by step cikkben is bemutatni néhány díszítést, ehhez arra lenne majd szükségem, hogy megírjátok, melyik minta érdekel titeket a legjobban. Remélem lesz ilyen. :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése