2014. július 27., vasárnap

Akik engem inspirálnak..

Bár nagyon szeretek új és egyedi díszítéseket kitalálni, a blogom indításakor nagyon sok YouTube-er és blogger munkáját böngésztem, hogy inspirálódjak, rájöjjek mi is tetszik nekem igazán és hogy ki tudjam alakítani azt a blogot, amit most bújhattok, remélhetőleg nagy nagy megelégedéssel. :) Azokat a csajszikat, szalonokat, blogokat szeretném most nektek megmutatni, akikre felnézek és ötletekkel látnak el akár a mai napig is. A felsorolás nem fontossági vagy kedveltségi sorrendben történik!

1. The Daily Nails
Amikor még én is a saját 365 napos projektemen dolgoztam, akkor találtam rá erre a szuper blogra. Bár ő  már 2010-ben teljesítette a 365 napos projektjét, azaz minden nap egy éven keresztül új körömdizájnt posztolt a blogján, a körömművészet iránti szeretete nem hagyja nyugodni és a mai napig készít alkotásokat, ahogy ideje engedi. Lessetek be hozzá, ha még nem ismeritek, mert hihetetlenül kreatív a csaj! :)


Bár ma már nem követem figyelemmel a munkáit, régen nagyon szerettem nézegetni a step by step videóit. Az ő hatására gondolkodtam el én is a körmös videók készítésének ötletén, de valamiért kudarcba fulladt az az ügy, lehet, nem az én asztalom. Leginkább kezdők számára javasolnám az ő munkáit, mert mindig egyszerű, de nagyszerű díszítéseket készít.


A számomra legkedvesebb tumblr oldal, ahol hihetetlen alkotások kerülnek napvilágra. Inspiráció és példakép is számomra, hiszen ha hivatásszerűen foglalkoznék a körömdíszítéssel, valószínűleg én is hasonló módon szeretném kamatoztatni a tudásomat. A szalonmunkának is megvannak a maga szépségei, de az újságfotózásokhoz, divatbemutatókhoz készített manikűrök, műkörmök egy teljesen más világ. Számomra álommeló, ami ezen az oldalon folyik! :)


Az egyik legkreatívabb körömstúdió, amit valaha láttam. Imádom az itt készült munkákat, mert egytől egyig merészek, színesek, élnek! Döbbenetes, hogy mennyire más még a trend itt és egy fél bolygóval arrébb. Donne és Ginny egy testvérpár, akik együtt nyitottak szalont, hogy ennek a gyönyörű művészetnek szenteljék életüket.


Végezetül szintén egy külföldi stúdiót szeretnék megismertetni veletek, melynek székhelye Los Angeles. A honlapjukon több ezer dizájn közül tudtok válogatni, a folyamatosan frissülő Facebook oldalukon mindig az aktuális munkáikat láthatjátok. Nagyon szeretem bennük, hogy gyönyörű, visszafogott munkáik is vannak, így mindenki találhat a képek között olyat, ami elnyeri a tetszését.


A következő ilyen jellegű cikkben hazai fronton nézünk szét egy kicsit. :)

1 megjegyzés :

  1. Ezek közül csak cutepolish-t ismertem, de köszi a bejegyzést, meg fogom nézni a többi oldalt is :)

    VálaszTörlés