2014. július 27., vasárnap

Nyereményjáték - helyzetjelentés (ismét)

Amikor ezt a cikket vázlatként megalkottam, akkor még pozitív hangvételű információval szerettem volna megtölteni - hát, sajnos ez nem fog menni. 

Lassan egy hónapja rendeltem meg az ajándékaitokat. Legutoljára ma voltam a helyi körmös üzletünkben. Másfél hete azt a választ  kaptam, hogy két hete nem jutottak el nagykerbe, ezért nem hozták még meg a rendelésem. Ma visszamentem az üzletbe, mivel telefonhívásom érkezett tőlük, gondoltam is magamban "végre!". Ma azt a választ kaptam, hogy majd csak a jövő héten fognak elmenni a csomagomért, én pedig nem szeretném addig útjára indítani a nyereményjátékot, amíg nem foghatom a kezemben a csomagomat.

A tervezett nyári nyereményjátékból egyre inkább úgy tűnik, hogy nyárzáró nyereményjáték lesz. További türelmeteket kérem! Amint megérkezik a csomag, szuperszonikus sebességgel útnak indítom a játékot. Senki sem maradhat le róla! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése