2014. augusztus 3., vasárnap

Megérkeztek, most megmutatom őket!

A Work Station Tour keretein belül pontosan nem akartam megmutatni az ecseteim, mert az új eBay-es eszközökről külön cikket szerettem volna készíteni, így most jött el az ideje, hogy a többi megérkezett rendeléssel együtt őket is megmutassam nektek. :)


Mint látjátok, az ecsettartó tokba pont beleférek, remekül teletöltötte a sok új és régi ecset. A varrása megengedi, hogy összetekerjem, így ha házhoz kell menni vagy vinni kell őket vagy egyszerűen csak összepakolni az asztalomról, akkor egyszerűen és helytakarékosan megoldható a szállítása, tárolása. A kép készítése előtt visszarendezhettem volna az ecseteket a helyükre, de remélem így "mixelve" sem zavaró. :)


Sajnos a csomagolás miatt egy építő ecset eléggé "megsérült", ha használhatom ezt a kifejezést. Túl pici bubis borítékba tették, így a legnagyobb ecset szőre sajnos annyira meghajlott, hogy nagyjából használhatatlanná vált. Minden rosszban van valami jó: az az ecset annyira széles és hosszú szőrű volt, hogy egyébként sem tudtam volna arra használni, amire szerettem volna. A díszítő ecseteim egytől egyik imádom és szuper jók munka közben is. Egy vidám apróság: az ecset márkája Bogian. :)


Bár a félgyöngyöket a strasszkövekkel együtt rendeltem, sajnos az utóbbi még nem érkezett meg. Viszont a gyöngyök igen és nagyon szépek! A tartó tárcsa picikét kisebb , mint amit nálunk itt lehet kapni, de jól tele van gyöngyökkel, ráadásul ez a 12 féle szín jó sokáig elég lesz. Arra még nem vettem rá magam, hogy megszámoljam őket, de ha minden igaz, akkor pár száz félgyöngyöt rejt a tartó. Sajnos nem sokan kérnek ilyen gyöngyöket, de én a következő körömdizájnom készítésekor biztos használok majd fel belőlük. Szuper kreatív körmöket lehet készíteni a  felhasználásukkal. :)


Jöjjön most egy nem körmös apróság, amit szintén eBay-ről rendeltem. Nem rég az egyik cikkben megemlítettem, hogy nagyon a végét járja a szemhéjtusom és új termék után kezdtem keresgélni, míg nem találtam egy hihetetlenül aranyos dizájnú darabot ~ 250 Ft-ért. Fekete színű, ecsetes tus, nem vízálló, extra könnyű felvinni az ecsete segítségével, ráadásul a kupakja egy fekete színű szemceruzát rejt, így nevezhetjük  kettő-az-egyben terméknek is.A menyasszonyos (talán?) külső miatt pedig mégjobban imádom az egészet! :)

Most hirtelen ezek azok a dolgok, amiket be szerettem volna mutatni nektek. A későbbi rendeléseimről is beszámolok majd. További szép délutánt! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése