2011. október 10., hétfő

Glamour-napi szerzemények I.: A ruhák és a kiegészítők

Elmondhatom, hogy sikereken záródtak a Glamour-napi vásárlásaim. :) Péntek délután a West End felé vettem az irányt, de számomra az a bevásárló központ mindig csalódás. Bár életemben még csak msot voltam ott harmadjára, nem hiszem, hogy önszántamból el fogok menni oda. Bár a kis barna táskát ott vettem ... akkor is! Az első Glamour-napokhoz kapcsolódó cikkemben a ruhákat és kiegészítőket szeretném megmutatni, és a következő cikkben pedig( amit még szintén most megcsinálok)  a vásárolt körömlakkokat mutatom majd meg. Tartsatok velem!
  • 2 db hosszú ujjú és hosszú derekú, passzos felső a H & M-ből ( szürke és zöld ) valamint egy fehér alapon szürke csíkos, kissé áttetsző fehér póló a Pimkie-ből, ami még szűkítésre vár. :) Mivel a H & M-be sajnos nem készített kupont a Glamour, ezért ott nem tudtam spórolni, viszont a Pimkie-s póló vásárlásakor 700 Ft-ot jelentett a kuponom.
 
  •  Az egyetlen dolog, amiért nem bántam meg bemenni a West End bevásárlóközpontba, az a kis barna C & A táska. Sajnos a körömlakkok és a táskák a gyengéim ... de hát mindenkinek van valami gyengéje, nem igaz? :) Ha csak leugrok megsétáltatni a kutyát, vagy találkozom a barátommal, esetleg átszaladok mamámhoz valamiért, ebben elfér minden, ami kell: egy kulcscsomó, zsebkendők és egy telefon. Vásárlásakor 380 Ft-ot jelentett az, hogy nálam volt a kuponom.
 
  • Aki ismer, az tudja rólam, hogy nem szoktam sem karkötőt sem gyűrűt hordani, ami nem jelenti azt, hogy nincsenek. Itt volt az ideje, hogy szakítsak ezzel a hagyománnyal vagy legalábbis beszerezzek új karkötőket. Így amikor a Tally Weijl-ben voltunk, máris tudtam, hogy ők kellenek nekem. :) A kuponom itt 260 Ft-ot ért. 
 
 
 Így végül is összesen a ruhákon 1340 Ft-ot spóroltam. Olvassátok el a hamarosan jelentkező következő cikkemet is, amelyben az új körömlakkokat fogom bemutatni. Ti vásároltatok valamit a hétvégén? Nálatok voltak a kuponok? Mit sikerült venni? Írjatok nyugodtan! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése