2011. november 26., szombat

Kézápoló és műkörömépítő képzésem tizennegyedik napja - paraffinos kézápolást kaptam! :)

A csütörtöki napom már alapból szerencsésen indult, mert a barátom el tudott jönni mint kézmodell, így tudtam szépen csinálni a dolgom. :) Amúgy egy egyszerű kis francia manikűrt készítettem neki, mivel még ezeket kell a tanfolyamon csinálni. A téma a paraffinos kézápolás és a különböző krémek, pakolások voltak. Nekem szerencsére ( még ) jó kis puha kezem van, de mindenképpen ki szerettem volna próbálni a paraffinos kézápolást. Hogy miért? Azért, mert számomra nagyon szimpatikus egy kezelés, és gondoltam nem hátrány, hogy tudom, mit fog érezni a vendég, ha a kezeit a forró paraffinba merítem. Ráadásul ahogy hallottam, ez a kezelés a téli hónapok egyik slágere, szóval pláne hogy megéri beszerezni egy ilyen masinát! :)

A paraffinos kézápolásról

A paraffinos kézápolásnál használt anyag olyan paraffin, amelyet különleges illóolajokkal és E-vitaminnal gazdagítják. A kezelés alatt a meleg hatására az ápoló anyagok könnyen felszívódnak a megnyílt pórusokba. A paraffin ezzel szemben nem szívódik fel, ettől nem kell félni!! Már az első kezelés után, a kiszáradt és repedezett bőr láthatóan simábbá, rugalmasabbá válik. 

Egy Crystal Nails gépben melegedett a finom, rózsa illatú paraffin. Éppen azt a gépet néztem ki magamnak a katalógusukból. :) Nagyon kellemes volt, ahogy a meleg paraffin körbeveszi a kezem, majd a törölközővel áttekert kezemmel ücsörögtem a padban. Volt annyi eszem, hogy a jobb kezemet nyújtottam, így nem tudtam írni az elkövetkező negyed órában, de szerencsére felvehetettem a hangot, hogy ne maradjak le mégse. :) 


Ezután jött az én drága barátom mint kézmodell, majd miután elkészültem a mancsaival, mentünk is haza. Összességében jó napom volt nagyon. :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése