2011. november 26., szombat

Rossmann Haul

Pszichoanalízis és asszisztenciális elmélet órám volt ma a pszichológusképző iskolámban. Nagyon érdekes, de fárasztó is volt egyben, így "levezetésképpen" tettem egy gyors látogatást a Rossmann-ba, ahol a leértékelt Catrice, valamint a körömreszelő + lábujj elválasztó kombináció közül az utóbbi győzedelmeskedett. Körömlakkot régen vettem, tudom, de most hogy a tanfolyamon a körömápolás/kézápolás résznél járunk, valahogy ezek a dolgok most jobban vonzanak, meg aztán időközben szeretnék minden szükséges eszközt beszerezni, ami később kellhet.

Mivel ilyen fa reszelőm még sosem volt, ezért kezdeném vele. 300 Ft volt a csomag, ami 10 darab reszelőt tartalmaz, vagyis egy kis vékony reszelő 30 Ft. Ilyen alacsony áron még sehol sem láttam fa reszelőt, ráadásul alapból meg vagyok elégedve a Rossmann for your Beauty márkával, így tesztképpen meg mertem venni. :) Ez a fa reszelő nem egy vastag dolog, hanem éppen hogy egy vékony, világosbarnás-barackos színű reszelő.Ugye a reszelőket nem rövidítésre, hanem formázásra használjuk, legalábbis ez a funkciója. A rövidítésre az olló vagy a körömvágó csipesz szolgál. Szóval ezt a reszelőt kifejezetten a természetes, vékony illetve középvastag körmök formázásához ajánlom.

Tanultuk, hogy ha a vendég egy ujja gombás, akkor az rajtunk áll, hogy ki szeretnénk-e szolgálni az igényeit. Ha az igen mellett döntünk, akkor ugye a reszelőt a használat után ki kell dobni, többet nem lehet használni, mivel szerintem az ilyen fa reszelőt még fertőtleníteni sem lehet. Egy ilyen csomag tehát olcsón beszerezhető, valamint nem mondanám valami tartós daraboknak, viszont nagyon jól működnek. Ez a csomag 10 darabot tartalmaz, amit 10 vendégnél tudunk felhasználni, így mivel mindenkinek saját reszelője van, minimalizálódik az esély arra, hogy elkapjanak az eszközökről esetleg valami körömbajt.

A lábujj elválasztót pedig pusztán csak azért vettem, mert nem volt szép, ép, új ilyenem. :) De valószínű, hogy inkább a kezemnél fogom használni, mint "emlékeztető tényező", hogy biztosan vigyázzak a lakkozásra, míg teljesen megszárad. Majd meglátjuk! 150 Ft volt a két darab szivacsos ujjelválasztó.

Ti használtok ilyet otthon?

4 megjegyzés :

  1. Ez a reszelő szuper!
    Lakkozásnál mindig összekenem a bőröm a körmöm mellett, de ez olyan kis vékony, hogy szépen le tudom vele reszelgetni a felesleges körömlakkot ;)

    VálaszTörlés
  2. Látod, ez nekem eszembe sem jutott. :) Én arra lakklemosó ceruzát használok (még), de nem mondanám, hogy maximálisan meg vagyok vele elégedve. Köszönöm, hogy írtál! :)

    VálaszTörlés
  3. Én lakklemosóval csak teljesen elrontom az addigi "műveim", már nem is próbálkozok :)
    Lakklemosó cerkával még nem próbáltam. Csak fogpiszkálóra tekert "lulócával" :)
    De így legalább egy kis extra bőrradírt is kap a körmöm melletti bőr :D

    VálaszTörlés
  4. Lakklemosó cerkát csak néhány alkalommal lehet úgy használni, hogy teljesen problémamentes. Aztán a rajta levő, régebben letörölt körömlakk visszavándorolhat egy következő javításnál. Ezért szenvedek vele mostanság. :)

    VálaszTörlés