2011. november 6., vasárnap

Step by Step: tízórai mellé friss virágok! :)


Szép jó reggelt mindenkinek! Remélem mindenki kialudta magát és frissen, mosolygósan kelt. :) Azoknak, akiknél pedig nem ilyen rózsás a helyzet, készítettem egy rózsavirágos körömdíszítést. :) Lássuk csak, milyen lakkokat és eszközöket használtam a készítése során, valamint magát a folyamatot lépésről lépésre:

  1. S-he Stylezone gyorsan száradó körömlakk - 305
  2. Catrice -Up in the Air 530
  3. Estée Lauder Perfect Finish - Perfect Tulip 10
  4. Ingrid Cosmetics Art Nail Professional díszítőlakk - sötétzöld
  5. Lovely Art Liner díszítőlakk - piros 
  6. Essence pontozó
Világoskék lakkal kell kezdenünk, ami alatt természetesen alapozólakk található.
Keressünk egy halvány rózsaszín lakkot, amivel kör alakú foltokat festünk a körmökre. Nem célunk a tökéletes kör alak!
A díszítő piros lakkal próbáljuk "körülölelni" ezt a rózsaszín foltot, a belsejébe pedig egy íves "v" formát kell festenünk.
A világos zöld lakkal szárakat és leveleket tehetünk oda, ahová csak szeretnénk! :)
 
Végül pedig a sötétzöld lakkal meghúzzuk a levelek főereit, vagy ezzel emelhetjük ki a szár árnyékos oldalát. :)
 
 Kész is. Mivel én a sajátommal nem vagyok megelégedve, ezért nektek is azt mondom, hogy ne bánkódjatok, ha először csak egy két színből álló pacának tűnnek a rózsák - mint nekem. :D Gyakorlás kérdése az egész! :) Virágmintás köröm készítése amúgy is egy nehezebb feladat, nem kell megijedni! :)Sok sikert hozzá és szép vasárnapot mindenkinek! :)

Nincsenek megjegyzések :

Megjegyzés küldése